خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادی به «ضعف» تبلیغات اصلاح طلبان

به گزارش انصاف نیوز، پویان فخرایی، روزنامه نگار در فیسبوک نوشت:

اگر وضع به همین منوال پیش برود اصلاح‌طلبان در هفتم اسفند شکست می‌خورند و این شکست بیش و پیش از هر چیزی محصول رخوت خود اصلاح‌طلبان در فضای تبلیغات است.
آنها خود را از پیش پیروز میدان می‌دانند و فکر می‌کنند صرف رسیدن نام نامزدهای آنان به گوش رای‌دهندگان کفایت می‌کند و به جای فعالیت گسترده علی‌الخصوص در خیابان صرفا به برگزاری همایش‌های تبلیغی و دادن شعارهای رنگارنگ سیاسی بسنده کرده‌اند. آنها با این تفکر که فضا دو قطبی خواهد شد و با رای منفی به اصولگرایان نام آنها بر برگه‌های رای نقش خواهد بست، حتی از تدوین برنامه و اقناع رای‌دهندگان با دلایل ایجابی تن زده‌اند. به علاوه نیروهای نامدار اصلاح‌طلب نیز تا کنون به میدان نیامده و نقشی در تبلیغات انتخاباتی برعهده نگرفته‌اند. به غیر از این موارد تکیه پیش از حد بر شبکه‌های موبایلی باعث شده از پوستر و تراکت در سطح شهر غفلت صورت گرفته باشد.
این همه نوید شکست می‌دهد. اگر در چهار روز باقی مانده از تبلیغات چاره‌ای برای این وضعیت اندیشده نشود باید منتظر خبری بود که مقصر آن مشخصا خود اصلاح‌طلبان هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سالها در انتخابات بودم و سالها پای صندوق و بعنوان تجربه خدمت دوستان اصلاح طلب میگویم که صحبت دوست نویسنده درست است. وقتی اصول گراها بشدت دارند در کوچه و خیابان بازار دانشگاهها مساجدو..تبلیغ میکنند و روز اتخابات و در حوزه اتنخابات دست اکثر رای دهندگان لیست اصولگراها با زمینه رنگ زرد و با سر لیستی حداد عادل ببینم تعجب نمی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا