خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جناب تبریزیان را به ستاد ملی مبارزه با کرونا اضافه کنید!

مهدی اسفندیار، کارشناس مجری رادیو سلامت و دبیر سرویس سلامت و رفاه اجتماعی روزنامه صدای ملت در یادداشتی تلگرامی نوشت:

«نمی دانم جرم مدعیان طب اسلامی چیست، جز آنکه پیشرفت های پزشکی نوین رو قبول ندارند و دست آوردهای کشورهای دیگر را تکفیر می کنند، اگر وزارت بهداشت آقای دکتر نمکی و سیاست های آن در مواجهه با کرونا را با دنیا مقایسه کنم دقیقا همین تداعی در بنده شکل می گیرد که گویی وزیر و تیم مدیریتی ایشان به جد در حال شنا کردن برخلاف تجارب کشورهای دیگر و توصیه های بهداشتی است.

قرنطینه نداریم و آن را بر خلاف بقیه کشورها و چین که انجام داده است، امری متعلق به جنگ جهانی می دانیم و به جد از وزیر تا سخنگوی محترم ایستاده اند که قرنطینه بی قرنطینه؟! سخنگوی محترم فرمودند ما شرایط فرهنگی و اجتماعی خاص خودمان را داریم؟! یاد لطیفه ای افتادم که به یکی از حضرات مسئول فرموده بودند چرا خیابان یکطرفه را برعکس می آیی؟! گفت: قوانین راهنمایی و رانندگی متعلق به غربی هاست؟!

ستاد کرونایی داریم که برخلاف کشورهای چین و کره و ایتالیا و هیچ نیازی به منع تردد بین شهری، منع تردد داخل شهری، قرنطینه ی خانگی، تعطیلات ادارات و مترو و حمل و نقل عمومی ندارد؟!

نکته ی بسیار جالب فرمایش آقای جهانپور، رد ضمنی و نیاز به بررسی دانستن نامه ی دکتر زالی، فرمانده ی ستاد مبارزه با کرونای تهران بود که بهترین و بی هزینه ترین و سریعترین راه های محدودیت تردد را بیان کرده بودند، تشدید جرایم راهنمایی و رانندگی و عوارض بین جاده ای و منع ارائه ی بنزین یارانه ای در جاده ها و وضع عوارض برای خودروهای غیربومی در استان ها و …. که تصور می رفت دولت که قرار نیست خودش را تعطیل کند، لااقل با غنیمت دانستن این پیشنهادات، این سیاست های را اعمال می کرد، متاسفانه بیانات آقای جهانپور به شدت بنده را به فکر فرو برد که فرمودند، سیاست های اقناعی و تبینی برای کاهش تردد در دستور کار است؟!

جناب آقای جهانپور لطفا پاسخ دهید، شما و وزیر و اعضای محترم ستاد ملی مقابله با کرونا تا کنون چند بحران اپیدمی را مهار کردید که اینگونه سیاست های کشورهایی نظیر چین و کره و سنگاپور و هنگ کنگ را رد می کنید؟!

شما واقعا چه در مخیله دارید که متوجه ی اورژانسی بودن شرایط و لازم بودن اتخاذ تصمیمات سریع و قاطع نیستید؟! واقعا اگر از توصیه های شبانه روزی سازمان سلامت جهانی برای اقدامات سریع درس نگرفته اید، از شرایط تاسف بار جسمی انبوهی از همکارانتان از رئیس اورژانستان که متاسفانه تا سر حد مرگ رفته است، از مرگ مقامات سیاسی و نظامی و فرهنگی و … درس بگیرید؟!

جنابان و عالی مقامان عضو ستاد ملی کرونای کشور لطفا پاسخ دهید که مگر شما نمی دانید در کشورهای پیشروی دنیا افرادی که رفتار پرخطر دارند می بایست هزینه ی رفتار پرخطر خود را بپردازند، آنانکه در این شرایط بحرانی، بار و بندیل سفر تفریحی را بستند و اینهمه خطر را متوجه ی سایر هموطنان کرده اند؟! این افراد بی مسئولیت نباید هزینه ی رفتار خود را بپردازند؟!

خوب آقای جهانپور و عالی جنابان ستاد مبارزه با کرونا همچنان برخلاف همه جای دنیا به جای نمودار نمایی و منحنی ابتلا و فوت کرونا، نمودار خطی تولید کنید و انشالله که در خرداد جشن شکست کرونا را می گیرید. اما قطعا باید ماسک ها را بردارید و در انظار عموم ظاهر شوید تا اثبات کنید کرونا از بین رفته است‌، اما من به شما از الان می گویم با این شیوه شما کشور را و نهایتا مسئولین عالی رتبه کشور را ناچار خواهید کرد که هم تن به قرنطینه خانگی بدهند، هم تعطیلی ادارات و ….. تصمیمات بسیار تلخ دیگری و کارها و اقداماتی بکنند که می شد الان و کوتاهتر و کم هزینه تر انجام داد، ضمنا حالا که اینگونه سیاست های بهداشتی دنیا در مبارزه با کرونا را یکی پس از دیگری کنار گذاشته اید، پیشنهاد می کنم با اضافه کردن جناب تبریزیان به ستاد ملی مبارزه با کرونا ترکیبتان را کامل کنید، زیرا شما نه توصیه who را اجرا می کنید و نه کشورهای دیگر را نه رئیس ستاد فرماندهی مقابله با کرونای تهران را و نه توصیه های رئیس سازمان نظام پزشکی را، اقای تبریزیان فقط چندگام از شما جلوتر رفته و هاریسون را آتش زده، بنده گمان می کنم، شاید روحیات شما و سبک کار شما با توصیه های جناب آقای تبریزیان بهتر جور در بیاید؛ تا توصیه نامه های فنی دکتر زالی و دکتر ظفرقندی و who…..»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. واقعا درسته واو به واوش.. سو مدیریت و بلاتکلیفی در این کشور غوغا می کنه آدم فکر می کنه اونایی که تصمیم گیرنده هستند فقط می خوان این مملکت از هم بپاشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا