خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تغییر نام تبلیغات اصلاح‌طلبان به «لیست امید» (+لوگو)

رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران گفت: از فردا تبلیغات اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس تحت عنوان «لیست امید» انجام می‌شود و لیست گام دوم و ائتلاف ۹۲ از فردا با عنوان لیست امید به مردم معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گام دوم، علی صوفی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: ما در مورد لیست‌های انتخاباتی با محدودیت‌هایی مواجه بودیم که ردصلاحیت‌های گسترده و تاییدهای قطره‌چکانی، نمونه‌ای از مسائلی بود که برای ما محدودیت ایجاد کرد.

او به ایلنا گفته است: در برخی شهرستان‌ها از ما می‌خواهند که به آنها مهلت دهیم؛ شاید افرادی تایید صلاحیت شدند، در تهران هم که لیست ما به دلیل عدم موافقت با انتقال یک نفر قدری تفاوت کرد؛ با همه این‌ها معتقدیم اصلاح‌طلبان لیست قابل دفاعی را ارائه کرده‌اند؛ به گونه‌ای که همه آن‌ها از چهره‌های علمی، متخصص و شناخته شده در حوزه اجرایی هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران با اعلام اینکه از دیشب توزیع اقلام تبلیغاتی اصلاح‌طلبان آغاز شده است، گفت: با این حال امکانات ما نسبت به جناح مقابل بسیار کمتر است، قاعدتا نصب بنر توسط کاندیدا‌ها ممنوع است، ولی خیلی از رقبا این کار را کرده‌اند و برخوردی با آنها نشده است.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در روزهای باقی مانده با سرعت بیشتری تبلیغات انتخاباتی در فضای شهر تهران را انجام دهیم و اقلام تبلیغاتی را به دست مردم برسانیم، گفت: البته خود کاندیدا‌ها یک سری فعالیت‌های فردی دارند، اما ما به عنوان ستاد فعالیت فردی برای داوطلبان انجام نمی‌دهیم، ما برای لیست ۳۰ نفره تبلیغات می‌کنیم.

صوفی با اشاره به برگزاری دو همایش توسط اصلاح‌طلبان عنوان کرد: این همایش‌ها ادامه خواهد داشت و ظرف روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه همایش دیگری را برگزار می‌کنیم. ستادهای ما نیز در مناطق مختلف در اختیار داوطلبان است تا برای برنامه‌های تبلیغاتی خود از آن‌ها استفاده کنند.

او افزود: در شهرستان‌ها کار بیشتر به صورت فردی انجام می‌شود و کارگروهی در تبلیغات کمتر صورت می‌گیرد، البته مجمع اصلاح‌طلبان هر استان فضا را رصد می‌کند. ما در هر حوزه انتخابیه صرفا نتیجه انتخابات را از نگاه مردم می‌بینیم علیرغم همه مشکلات پیش آمده و اقداماتی برخی که تلاش می‌کنند فضای گرم انتخابات را منجمد کنند، اما مردم نگران تداوم این شرایط هستند و همین نگرانی انگیزه قوی را برای شرکت در انتخابات ایجاد کرده است اگر مردم پای صندوق‌های رای بیایند تمام لیست اصلاح‌طلبان رای می‌آورد.

رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران با اشاره به عملکرد صداو سیما گفت: به نظر همه تحلیلگران صداوسیما در این خصوص عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است و کاملا یک‌طرفه عمل می‌کند به گونه‌ای که یک جناح کاملا از امکانات رسانه ملی بهره‌مند است و اگر هم خبری از اصلاح‌طلبان در رسانه ملی منعکس شود، کاملا جهت‌دار است؛ به گونه‌ای که هیچیک از اصلاح‌طلبان رغبت ندارند با صداوسیما مصاحبه داشته باشند.

صوفی در پایان اظهار داشت که از فردا تبلیغات اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس تحت عنوان «لیست امید» صورت خواهد گرفت و تلاش می‌شود لیستی که با عناوینی همچون گام دوم و ائتلاف ۹۲ به صحنه آمده از فردا با عنوان لیست امید به مردم معرفی شود.

listomid

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا