خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اینستاگرام صدرالساداتی: «نه قم هستیم نه اختفای اختیاری»

اکانت اینستاگرامی سیدمهدی صدرالساداتی یکی از دو برادری که از سه روز پیش خبری از آنها نبود، ساعت ۱۱:۱۹ جمعه شب با یک استوری به‌روز شد که در آن نوشته شده است:‌ «نه در قم هستیم و نه اختفای اختیاری داشتیم».

به گزارش انصاف نیوز در این استوری که تابلوی پنج کیلومتر مانده به کیاسر و ۱۳۵ کیلومتری سمنان را نشان می‌داد، نوشته شده است:

«۱. رییس کمیسیون امنیت ملی و نماینده‌ی دیگر قم می‌گویند ما در قم در خانه‌ی فلانی زندگی عادی داریم. ۲. گفته‌اند اختفای اختیاری کردیم. نه در قم هستیم و نه اختفای اختیاری داشتیم. خدا به همه رحم کند».

او هیچ توضیح بیشتری نداده است.

برخی در شبکه‌های اجتماعی معتقدند نمی‌توان مطمئن بود که استوری گذاشته شده در اکانت مهدی صدرالساداتی را خود او گذاشته است.

واکنش نماینده‌ی قم به استوری

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده‌ی قم اما ساعت ۱ بامداد شنبه در توییتر نوشت: «آقای #صدرالساداتی شما به قم آمدید وبعد به روستای فردو رفتید در شهر کهک خرید کردید بعدشم تهران رفتید بعد هم به طرف کیاسر پدر بزرگوارادعا کرده بی خبر ونگرانم به جای استوری یه تماس با ایشان می گرفتید. #به_خدا_پناه_میبریم_ازشر_شیطان»

اطلاعات استاندار تا جمعه شب

ساعاتی پیش از آن یعنی حدود ساعت ۸ جمعه شب، بهرام سرمست استاندار قم درباره‌ی ادعای ظهر جمعه‌ی امیرآبادی نماینده‌ی قم مبنی بر حضور طبیعی و بدون مشکل برادران صدرالساداتی در قم، به انصاف نیوز گفته بود: آقای امیری، مدیرکل امنیتی استانداری، این موضوع را بررسی کرده است و طبق اطلاع ما هیچ‌گونه بازداشت و حکم قضایی از طرف دادگاه ویژه روحانیت صادر نشده است. موضوعی که آقای امیرآبادی گفته‌اند را باید از خودشان بپرسید؛ پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که حکم بازداشتی برای آنها صادر نشده است.

او درباره‌ی اینکه آیا از محل حضور برادران صدرالساداتی خبر دارد یا خیر پاسخ صریحی نداد و تنها گفت:‌ به عنوان شهروند در هر شهری که بخواهند می‌توانند باشند. [لینک]

پدر صدرالساداتی عصر جمعه: بی‌خبریمبی اطلاعی پدر صدرالساداتی‌ها

پدر آنها هم در ویدیویی که غروب جمعه منتشر شد ادعای پیدا شدن آنها و حضورشان در قم را رد کرده بود. [لینک]

دو نماینده‌ی قم ظهر جمعه گفته بودند که برادران صدرالساداتی در قم در منزل استادشان حجت الاسلام غفار عباسی هستند.

بعد از انتشار استوری مهدی صدرالساداتی خبرنگار انصاف نیوز تلاش کرد تا با تلفن همراه او تماس بگیرد اما در دسترس نبود.

ادعای عجیب «خوش گذرانی»

از سوی دیگر، محمدرضا باقری از مجری‌های شبکه‌ی افق صداوسیما در توییتر با انتشار دو عکس که از دوربین مداربسته‌ی یک بقالی گرفته شده و شخصی شبیه به مهدی صدرالساداتی در آن دیده می‌شود، مدعی شد:

«داداش خونواده رو پیچوندن رفتی صفاسیتی، سر راه قلیون هم خریدی با رفیقت خوش بگذرونی، ادای مظلومهای مبارز رو چرا درمیاری. به بابات زنگ بزن لااقل و توضیح بده براش. #صدرالساداتی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تارک حق مشو که تارک حج / می تواند حسین هم باشد /
    فخرج منها خائفا یترقب، قال رب نجنی من القوم الظالمین (سوره قصص، آیه 21)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا