خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تغییر زمان بازیهای المپیک به سال ۲۰۲۱

«جان مکلود» مدیر همبستگی المپیک و ارتباطات بین‌المللی کمیته‌های ملی المپیک در نامه‌ای به روسای کمیته‌های ملی المپیک از تعویق یک ساله‌ی المپیک خبر داد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، مکلود در این نامه نوشت: از زمان آخرین ارتباط ما با شما، متاسقانه انتشار ویروس کرونا سرعت بیشتری در سراسر جهان گرفته است و به تبع آن کشورها و ورزشکاران بیشتری تحت قشار قرار گرفته‌اند. این موضوع امروز بعدازظهر بین رییس کمیته بین المللی المپیک و نخست وزیر ژاپن، آقای شینروآبه مورد بحث قرار گرفت و نتیجه این گفتگو به تعویق انداختن بازیهای المپیک به سال آینده، البته با شرط برگزاری تا تابستان 2021 گردید و این موضوع بلاقاصله توسط هییت اجرایی نیز به تصویب رسید.

وی افزود: اگرچه این تصمیم امری مسلم و اجتناب ناپذیر درشرایط حاد و فوق العاده کنونی بوده است ولی ما همچنان با همبستگی و تلاش برای دستیابی به هدف خود درخصوص این جابجایی ادامه خواهیم داد و سازگاری لازم درجهت اهداف و برنامه های بازیهای المپبک و همچنین مسابقات انتخابی را خواهیم داشت.

ما در اسرع وقت با تمامی ذینفعان تماس خواهیم داشت تا از پیشرفت و توسعه برنامه های لازم برای این تغییر اطمینان حاصل نماییم. مجددا از همکاری و حمایت شما دراین مقطع زمانی حساس تشکر میکنم و امیدوارم با همراهی شما برنامه جدید بازیها را به پیش برانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا