خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقاضای جمعی طلبه برای اعزام به اروپا به بهانه‌ی کرونا

نهادی به نام «خانه طلاب جوان» با اشاره به آنچه «وضعیت بغرنج سالمندان در کشورهای اروپایی» خوانده است، طی نامه‌ای به جواد ظریف وزیر امور خارجه، اعلام آمادگی کردند که حاضرند از سالمندان کرونایی اروپایی پرستاری کنند.

به گزارش فارس، خانه طلاب جوان در نامه خود خطاب به دکتر ظریف آورده است: با توجه به عدم رسیدگی مناسب به سالمندان و نیازمندان مبتلا به کرونا در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به حکم وظیفه انسانی بر خود لازم میدانیم که به یاری این دسته از بیماران اقدام کنیم و از هرگونه کمکی در جهت نجات جان آفریدگان آفریدگار مهربان دریغ نورزیم.

در ادامه این نامه آمده است: بدین منظور با توجه به تجربه موفق نظام سلامت کشور و گروه‌های جهادی مردمی در مهار و درمان بیماری کرونا از جنابعالی تقاضا داریم تا شرایط اعزام طلاب جهادی برای همراهی و کمک به بهبود این بیماران یا دعوت از این بیماران جهت مداوا در داخل کشور یا هر نوع اقدامی جهت کمک به این عزیزان را که صلاح میدانید، فراهم نمائید.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. دمشون گرم طلاب بدون مرز
    حالا ببینید کشورهای اروپایی قبول میکنند.عمرا
    این ماییم که برای اومدن اونا له له میزنیم

    3
    7
  2. بنده یکی از اون طلبه های جهادی هستم که چند هفته هست دارم میرم بیمارستان کامکار قم جهت کمک،از طرف همین خانه طلاب جوان،که البته نوع نوشتن مطلب توسط شما حاکی از نوع نگاه تحقیر آمیز شما به طلبه هاست جنگ میشه طلبه ها هستن سیل بشه زلزله بیاد بازم طلبه ها هستن کرونا بیاد بازم ما هستیم سهم امثال شما هم نشستن پای کامپیوتر و گوشی و جو ضد طلبه و قم راه انداختن،چه زیبا گفت شهید چمران:وقتی شیپور جنگ نواخته میشود مرد از نامرد شناخته میشود ضمنا وضعیت کشورهای اروپایی و آمریکا مشخصه چیزی که خودشون دارن میگن بنده هم امروز نامه خانه طلاب جوان رو دیدم لذا چنانچه با این درخواست موافقت بشه قطعا هستم اونا هم انسانن بخلاف برخی از شما جماعت اصلاح طلب و نهضت آزادی که طلبه ها رو جز انسان به شمار نمیارید مطمئن باشید خدای ناکرده برا شما هم مشکلی پیش بیاد بازم طلبه ها و بسیجی ها کاری از دستشون بر بیاد کاری نمیکنن

    2
    1
    1. عزيزم، جناب حضرت مصطفي، طلبه جوان، در خبرهاي منتشره در فضاي مجازي خوانده ام که بسياري از طلاب و روحانيون ساکن قم را به جاي جاي کشور منتقل کرده اند. لطفا اگر جنابعالي الان مقيم قم هستيد بفرمائيد اين اخبار صحت دارد يا خير؟ آيا اساسا جابجائي و انتقال طلاب و روحانيون از قم به نقاط ديگر کشور، بطور کامل يا اندک يا تعدادي ، صورت گرفته است يا خير؟ متشکرم از اينکه واقعيت و حقيقت را خواهيد گفت.

  3. این طلاب حاضر هستند به صورت جهادی فعالیت اقتصادی کرده و درآمد حاصل را بصورت خیریه به امر خیر مثلا بودجه تعدیل شده زنان سرپرست خانوار در بودجه ۹۹ اختصاص دهند. اگر میدان جهاد حد و مرز ندارد، بسم ا… .کم نیستند از این دست امور جهادی

  4. جالبه تیترتون،لااقل اینقدر رو بازی نکنید،خود مولوی عبدالحمید هم راضی نیست اینجوری به آب و آتیش بزنید خودتونو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا