خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست از ظریف درباره‌ی یک ایرانی در آمریکا

به گزارش انصاف نیوز، داریوش سجادی، بلاگر ایرانی و آمریکایی در یادداشتی درباره ی یکی از دوستان خود که از کارشناسان مورد وثوق شبکه ی پرس تی وی ایران است، نوشت:

دکتر کاوه افراسیابی را سالهاست می شناسم. از اساتید مبرز علوم سیاسی در ایالات متحده آمریکا است که به سهم و بضاعت بالای علمی خود نقش بارزی در دفاع از منافع ملی ایران را در تریبون های مختلف موجود در آمریکا را بر عهده داشته و اکنون بعد از آن همه زحمت دمکراسی دروغین آمریکائی با ترفند درحال به زندان انداختن ایشان است! دکتر افراسیابی در ویدئویی خواستار مساعدت همه هم وطنان بابت این ظلم آشکار شده.
در آستانه ورود رئیس جمهور روحانی و دکتر ظریف به نیویورک کاش ایشان نیز به مسئولیت خود در قبال یک شهروند ایرانی اسیر در دامچاله دمکراسی مجعول آمریکائی واکنش نشان داده و به هر شکل مقتضی در مقام اعاده حق دکتر افراسیابی برآیند.
وقتی اوباما و جان کری برای آزادی جیسون رضائیان جاسوس شان تن به آزاد کردن ۴ میلیارد دلار از نقدینه موقوفه ایران می دهند حداقل توقع آن است دکتر ظریف نیز اینک از تمامی امکانات خود در دفاع از این شهروند ایرانی بهره برداری کنند. دکتر در آستانه محاکمه و زندان است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا