خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خودکشی معاون مالی در دفتر حزب کارگزاران

با تایید خبر خودکشی مردی در دفتر حزب کارگزاران کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی موفق به کشف یک برگ وصیت نامه در کنار جسد شدند.به گزارش خبرنگار مهر درپی کشف جسد حلق آویز شده مردی در دفتر حزب کارگزاران در میدان ۷ تیر بلافاصله بازپرس مرادی بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپی از ماموران اداره دهم پلیس اگاهی در محل حادثه حاضر شدند .

بررسی های پلیسی نشان می داد جسد متعلق به مردی ۴۰ ساله است که با استفاده از یک رشته طناب خود را حلق آویز کرده است.

با تایید مرگ مرد حلق آویز شده به دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

بررسی های پلیسی از محل کشف جسد نشان می دهد جسد کشف شده متعلق به بیژن سلطانی است که مدیریت مالی حزب کارگزاران را بر عهده داشته است.

در بررسی های بیشتر در اطراف محل کشف جسد و بازرسی بدنی از جسد، کاراگاهان موفق شدند یک برگ وصیت نامه متعلق به متوفی را هم کشف  کنند.

با صدور اجازه انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات درباره علت این مرگ خود خواسته از سوی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.

تکمیلی

سرپرست دادسرای امور جنایی از کشف دستنوشته کنار جسد معاون مالی حزب کارگزاران که حاکی از دلیل خودکشی وی بوده است، خبر داد.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت و گو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس گفت: معاون مالی و اداری حزب کارگزاران در محل کار خود اقدام به خودکشی از طریق حلق آویزی کرد.

وی افزود: دستنوشته ای که حکایت از خودکشی وی دارد در محل صحنه کشف شد.

شهریاری ادامه داد: در حالی که حسب مدارک هر یک از اعضای حزب مثل مرعشی و عطریان فر ماهیانه ٦ میلیون تومان حقوق دریافت می کرده اند این فرد تقاضای مساعدت مالی  جهت شهریه دانشگاه دختر خود را داشته که اقدامی نشده است.

وی اضافه کرد: این فرد کپی وصیت نامه را در تمامی فایل ها قرار داده است که حقوق وی یک میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا