خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار حزب الله عراق درباره‌ی «تحرکات مشکوک» در این کشور

گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحرکات مشکوکی را از سوی نیروهای آمریکایی برای محقق ساختن اهداف مشکوک رصد کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال تلگرامی النجباء، گردان‌های (کتائب) حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای در مورد تلاش آمریکا برای اجرای توطئه‌ای خطرناک در عراق هشدار داد و از مجاهدان عراقی خواست برای مقابله با نیات و مقاصد شوم دشمن آمریکایی آماده باشند.

در این بیانیه آمده است: همزمان با مشغول بودن مردم عراق به پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا و تلاش برای مقابله با آن، موج حملات روانی آمریکا که زمینه ساز اجرای توطئه جدید این کشور در عراق بوده، شدت گرفته است.

در این بیانیه عنوان شده است: ما تحرکات مشکوکی را از سوی نیروهای آمریکایی برای محقق ساختن اهداف مشکوک رصد کرده‌ایم.

گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد: توطئه جدید آمریکا بر پیاده کردن نیرو از طریق هوایی در پایگاه‌های ارتش، نیروهای امنیتی و حشد شعبی با پشتیبانی زمینی و هوایی تمرکز دارد.

این گروه مقاومت فاش کرد، این طرح مشکوک آمریکا با مشارکت سازمان امنیتی عراق انجام می‌شود.

گردان‌های حزب‌الله عراق گفت، با قدرت به تمامی تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی دشمن بدون استثنا پاسخ خواهد داد.

این گروه تهدید کرد، سایت‌هایی که برای هدف گیری آنها طرح و نقشه ریخته‌ شده گورستان آنها خواهند شد و این ننگ همیشه آنها و همدستانشان را دنبال خواهد بود.

گردان‌های حزب‌الله عراق به هر گروه عراقی که قصد مشارکت در این توطئه را دارد، هشدار داد و از این گروه‌ها خواست توجه داشته باشند که همانند دشمنی که خیانتش نابخشودنی‌است با آنها برخورد خواهد شد و هرگز جنایت آنها بخشیده نشده و مجازاتی سخت در انتظار آنها خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا