خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش فارس از ناآرامی در زندان مرکزی تبریز

کانال خبرگزاری فارس پس از انتشار تکذیب ادعاها درباره‌ی زندان تبریز،‌ در متن با عنوان «گزارش فارس از ناآرامی در زندان مرکزی تبریز» توضیحاتی در این باره منتشر کرد که در پی می‌آید:

تعدادی از زندانیان در بندهای هفت و ۹ زندان مرکزی تبریز از روز گذشته در اعتراض به عدم اعطای مرخصی و خطر ابتلا به ویروس کرونا در محیط زندان از تحویل غذا خودداری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فارس از تبریز، ظهر امروز تعدادی از زندانیان بااعتراض به عدم اعطای مرخصی، با آتش زدن پتوهای‌شان به اعتراض خود ادامه دادند که این امر منجر به ورود نیروهای امنیتی زندان به بند زندانیان شد.

گفته می شود زندانیان به سوی افسر نگهبان حمله ور شدند و وی را خلع سلاح کردند و نیروهای امنیتی در این دو بند برای آرام کردن اوضاع مجبور به تیراندازی شدند که چند نفر از زندانیان زخمی شده که به بیمارستان ارتش و نیروی انتظامی تبریز منتقل شدند.

براساس این گزارش در دو بند هفت و ۹ زندان مرکزی تبریز بیشتر زندانیان اعدامی، اراذل و اوباش و خطرناک نگهداری می شوند.

کسب اطلاع خبرنگار فارس درحالی است که روابط عمومی زندان مرکزی تبریز ، اخبار و فیلم های انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر نا آرامی در زندان تبریز را تکذیب کرده است.

برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد چند نفر از زندانیان خواسته‌هایی داشتند که با صحبت و توضیحات مسئولان مربوطه مشکل شان رفع شد.


دو ساعت پیش از انتشار گزارش خبرگزاری فارس،‌ ایسنا نوشته بود:

«روابط عمومی زندان های استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: اخباری که در مورد ناآرامی در زندان مرکزی تبریز در فضای مجازی منتشر شده، کذب است و صحت ندارد. به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، روابط عمومی زندان های استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: اخباری که در مورد ناآرامی در زندان مرکزی تبریز در فضای مجازی منتشر شده، کذب است و صحت ندارد. چند نفر از زندانیان خواسته هایی را مطرح کرده بودند که برای لحظاتی باعث تحریک عده‌ ای شده بود. به گزارش روابط عمومی سازمان زندانها هم اکنون اوضاع زندان آرام و زندانیان در سلامت به سر می برند».

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا