خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهار نظر جنجالی بایدن و پیش بینی او برای ۶ دهه آینده

خبرگزاری ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا بدون محکوم کردن جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در غزه که حتی داد نهادهای بین‌المللی را نیز به دنبال داشته است، گفت: آنچه در خاورمیانه اتفاق می‌افتد، جهان را برای هشت دهه آتی شکل خواهد داد.

جو بایدن روز جمعه در دیدار با گابریل بوریک رئیس جمهوری شیلی در دفتر بیضی شکل کاخ سفید، افزود: به اعتقاد من، شاید [با گذشت] هر ۶ تا هشت نسل، لحظاتی پیش می‌آید که جهان در مدت زمان بسیار کوتاهی تغییر می‌کند.

تارنمای روزنامه لو فیگارو گزارش داد، رئیس جمهوری آمریکا که از آغاز عملیات طوفان الاقصی همواره حمایت تمام قدی از رژیم صهیونیستی داشته است، اضافه کرد: فکر می‌کنم آنچه در ۲ یا سه سال آینده اتفاق می‌افتد تعیین می‌کند که جهان در پنج یا ۶ دهه آینده چگونه خواهد بود.

نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی، روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، در عمل چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است. نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسرائیل، روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی‌وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید که به هیچ عنوان مساله آتش‌بس مطرح نیست.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

وزارت بهداشت غزه عصر جمعه اعلام کرد: تعداد شهدای ناشی از عملیات رژیم صهیونیستی در غزه به ۹ هزار و ۲۲۷ نفر رسیده است. «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه تصریح کرد: سه هزار و ۸۲۶ نفر از شهدا، کودک و ۲ هزار و ۴۰۵ نفر نیز زن هستند. این مقام وزارت بهداشت غزه، تعداد زخمی های عملیات رژیم صهیونیستی در غزه را نیز ۲۳ هزار و ۵۱۶ نفر اعلام کرد. براساس این گزارش، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از ساکنان غزه، از جمله هزار و ۲۰۰ کودک هنوز زیر آوار هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بیست ساله اینها با تحریم و بمب ریختن تو این منطقه دارند آینده تغییر میدهند مسئله فلسطین که مال هفت دهه پیش بی شعوریند ها به هر حال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا