خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون وزیر کشور: سستی در اجرای «فاصله گذاری اجتماعی» را نمی‌پذیریم

معاون وزیر کشور و رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: موضوع اجرای طرح، جدی و با سلامت شهروندان در ارتباط است؛ بنابراین اعمال مقررات، جدی و مطالبه مردم است. هیچگونه سستی را در راستای اجرای طرح قبول نداریم و استانداران و فرمانداران باید طرح را قاطعانه اجرا کنند

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری در برنامه‌ای تلویزیونی به تشریح جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پرداخت؛ طرحی که از ۸ فروردین آغاز شده و یک روز از اجرای آن می‌گذرد. وی در این‌باره گفت: برابر آمار وزارت راه و شهرسازی، از ساعت ۱۲ شب گذشته تا ۸ صبح امروز (جمعه) نسبت به روز گذشته شاهد کاهش ۲۰ درصدی سفر در کشور بودیم.

وی افزود: آمار ۱۵ استان کشور نشان می‌دهد با وجود اینکه روز اول اجرای طرح بوده و ممکن است شهروندان به درستی در جریان اطلاع‌رسانی قرار نگرفته باشند، همراهی خوبی داشته‌اند. تاکنون ۴۴۱ دستگاه اخطار توقیف از پلیس دریافت کرده‌اند و حدود ۹۰۰ باب واحد صنفی اخطار دریافت کرده‌اند و ۸۷۵ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شده است.

ذوالفقاری تاکید کرد: بی‌تردید موضوع اجرای طرح، جدی و با سلامت شهروندان در ارتباط است؛ بنابراین اعمال مقررات، جدی و مطالبه مردم است. هیچگونه سستی را در راستای اجرای طرح قبول نداریم و استانداران و فرمانداران باید طرح را قاطعانه اجرا کنند. از شهروندان درخواست می‌کنم همه رعایت کنند و حداقلِ میزان خروج از خانه را داشته باشند؛ سفر نداشته باشیم و نهایت همکاری را با نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط داشته باشیم.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا