خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازدید جهانگیری از بخش کرونا بیمارستان امام حسین

«اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس جمهوری در بازدید از بخش کرونا بیمارستان امام حسین(ع) تهران از نزدیک در جریان نحوه ویزیت و خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صبح شنبه با حضور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین(ع) تهران از بیماران بستری در بخش کرونا و عفونی این بیمارستان عیادت و از خداوند متعال برای آنان طلب شفای عاجل کرد.

جهانگیری در جریان این بازدید علاوه بر طرح پرسش هایی در خصوص تعداد بیماران بستری و نحوه ویزیت و درمان از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.

وی همچنین پس از استماع توضیحات کادر پزشکی و درمانی این مرکز درباره آموزش مراقبتی و درمانی حین بستری و خود مراقبتی پس از ترخیص از بیمارستان از زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور قدردانی کرد.

بازدید از کلینیک ویژه در حال احداث بیمارستان امام حسین(ع) و جلسه با مدیران و پزشکان از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در این بازدید است.

معاون اول رییس جمهور با تبریک میلاد فرخنده امام حسین (ع) گفت: همه ما باید قدردان جامعه پزشکی و پرستاری کشور باشیم و من به نمایندگی از دولت و نظام از آنها تشکر می کنم.

جهانگیری با اشاره به نقش تعیین کننده بیمارستان امام حسین (ع) در شرق تهران گفت: این بیمارستان از زمان شیوع کرونا میزبان بیماران مبتلا بوده است و با اقدامات موثری که کادر درمانی آن انجام داده اند نسبت جانباختگان کرونا در آن به نسبت آمار کشوری کمتر بوده است و آمادگی خوبی برای مواجهه با بحران پیدا کردند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی در این مرکز درمانی گفت: آنچه بیش از درمان اهمیت دارد موضوع پیشگیری است به همین دلیل از مردم خواسته می شود که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در خانه مانده و از سفرها و دید و بازدیدها بکاهند.

دکتر جهانگیری افزود: البته کار دولت تنها ارائه نظر و توصیه نیست بلکه اگر ضرورت داشته باشد به منظور تأمین سلامت مردم بایدها و نبایدها را اجرایی خواهد کرد و کسانی که از قوانین سرپیچی کنند جریمه خواهند شد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اجرای محدودیت های بیشتر برای دو هفته آتی گفت: اگر نیاز باشد در آینده ممکن است محدودیت ها بیشتر شود و اگر شاهد کاهش مبتلایان به بیماری باشیم و نیاز نباشد محدودیت ها را کمتر خواهیم کرد این امر منوط به همراهی مردم است.

دکتر جهانگیری افزود: ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بعد از تعطیلات بسته به شرایط تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد کرد و امیدواریم به فضل الهی با همراهی مردم و توانمندی کادر درمانی بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.

معاون اول رییس جمهور ضمن تبریک روز پاسدار از کمک و همراهی نهادهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

دکتر جهانگیری در پاسخ به سوالی پیرامون برگزاری مراسم روز سیزده بدر گفت: همانطور که در اطلاعیه ها اعلام شده تمام بوستان ها و پارک ها تعطیل هستند و این تعطیلی به معنای آن است که نباید مردم کاری انجام دهند که به سلامت خودشان و دیگران آسیب وارد شود.

معاون اول رییس جمهورهمچنین از عملکرد دکتر زالی رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونای استان تهران قدردانی کرد و گفت: با توجه به جایگاه، اهمیت و جمعیت استان تهران مدیریت این بخش به منظور فراهم بودن امکانات کافی برای بستری و درمان بیماران و جلوگیری از روند افزایشی بیماری مسأله پراهمیتی است که این کار به خوبی انجام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا