خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس

مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان ضمن توضیح در مورد آخرین وضعیت هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، از انتخاب مدیرعامل جدید آبی پوشان پایتخت ظرف ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

علی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به صورت منسجم در حال پیشبرد فعالیت ها است و اختلافی با مدیرعامل سابق داشتند که منجر به استعفا و در نهایت برای باشگاه سرپرست انتخاب شد و در حال حاضر مسیر خود را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل را انتخاب خواهد کرد و هم اکنون در پرسپولیس مشکل خاصی وجود ندارد و با وجود سرپرست نیز به خوبی اداره شود و در خصوص انتخاب مدیرعامل نیز رایزنی از طریق هیئت مدیره انجام می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان در مورد وضعیت هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه استقلال نیز، بیان کرد: قبل از نوروز ۹۹، سعادتمند و نظری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند و پس از استعفای فتح اله زاده، وزارت ورزش و جوانان در سریع ترین زمان ممکن ترمیم هیئت مدیره را انجام داد.

علی نژاد افزود: روی فتح اله زاده حساب جدی باز می شد و تصور کردیم با توجه به سابقه ای که دارند می توانند استقلال را به آرامش برسانند اما به هر دلیلی پس از ۱۶ روز استعفا کرد. دلایل این استعفا برای بنده روشن نیست و ما توقع نداشتیم چنین اتفاقی رخ دهد و امیدوار بودیم مسیر خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه طی یک تا دو روزه آینده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال توسط هیئت مدیره انتخاب می شود، گفت: با انتخاب مدیرعامل جدید شرایط برای باشگاه استقلال نیز بهتر و پایدارتر دنبال می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا