خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت زیباکلام درباره مدافعان تئوری توطئه شیوع کرونا

صادق زییاکلام در یادداشتی تلگرامی نوشت:

شاید برخی تصور میکردند ابتلاء بوریس جانسون نخست وزیرانگستان، ولیعهد و وزیر بهداشت آن کشور به کرونا تردیدهایی درمیان طرفداران تئوری‌های توطئه پیرامون علت شیوع این بیماری بوجود بیاورد. چون میدانیم آنها باوردارند که ویروس کرونا را غربیها برای مبارزه با ایران و چین میسازند. اما اینگونه نشد. و در پاسخ توییت دیروز من که اگر این کار آنها بوده پس چرا خودشان گرفتارش شده اند، جدای از هتاکی و فحاشی‌های همیشگی‌ پاسخ دادند که “چاقو دسته خودش را هم برید”و”غربی‌ها افتاده‌اند در چاله‌ای که برای دیگران کنده بودند”.

در پاسخ باینکه اگرهدف ساخت ویروس کرونا ایران بوده پس ایتالیایی های بخت برگشته این وسط چرا گرفتار شدند، پاسخ نوادگان دایی جان ناپلئون این است که” چون ژنوم ایتالیایی ها شبیه ما ایرانیان است”. بنابراین ویروس آنها راهم بتصوراینکه ایرانی هستند گرفتارمیکند.

این هم حکایتیست که ژنوم افغانستانی‌ها یا عراقی‌ها که این همه با ما آمیزش دارند شباهتی با ایرانیان درطول تاریخ پیدا نکرده اما ایتالیایی‌هاکه هزاران کیلومتر از ما فاصله دارند ژنوم شان شباهت به ما پیدا کرده!! مش قاسم متوجه شده بود که ازوقتی آن پینه دوز سر کوچه شان آمده، روحیه دایی جان بسیاربهتر شده. اما علت آنرا نمی فهمید. سرانجام دایی جان به او میگوید”ابله چطورنمیفهمی؟او را گوبلز شخصا برای مراقبت ازمن درمقابل توطئه‌های انگلیسی‌ها فرستاده”.

روح ایرج پزشکزاد، پرویزفنی زاده وغلامحسین نقشینه شاد باد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کینه آمریکاستیزی و نفرت از غرب، در حال استحاله گفتمان انقلابیست و متوجه انحراف از حقیقت نیستند. حقیقت مرکز هستی است نه باورهای متعصبانه ما آدمها.

  2. سلام-باید به خود چین هم شک کرد چون سوالاتی مطرح است چرا چین زودتر جهان را با خطرات این ویروس آشنا نکرد چرا رئیس جمهور چین تئوری جنگ جهانی سوم را با ویروس کرونا اعلام می کند آیا آنها در مقابل تحریمهای ترام÷ احمق واکنش نشان دادند چطور ویروس در کل چین منتشر نشد وعمدتا در وهان سر وته آن به هم آمد در حالیکه در بقیه کشورها علی رغم شنیدن نام ویروس واطلاعاتی در مورد آن به تمام کشورشان سرایت کرده ودهها سوال دیگر آری چین کمونیست ضد خدا هم احتمال دارد با انتشار کرونا جنگ میکروبی برعلیه جهان راه انداخته باشد همانند امریکا الله اعلم

  3. یازده سپتامبر هم توهم توطئه است.اینا برای لشکر کشی به غرب آسیا نزدیک هزار نفر از مردم خودشون کشتن

  4. اخه دراین دیار ودرسپهراندیشه حضرات جمع اضدادامری ممکن است مانند….هم از شیخ فضل الله تقدیرمیشود وهم از مدرس…هم کودتای 28 مرداد32 کار امریکایی ها است ومحکوم است وهم مصدق محکوم..هم از ایت الله کاشانی دفاع میشود واورا مبدع ملی شدن نفت میدانند وهم نهی مراجع قم را نسبت به درگیری مصدق با انگلیسی ها روا میدارند…تا جایی پیش میروند که مصدق را بانی وعلت کودتا میدانند…ونتیجتا ..نواب صفوی را گرامی میدارند وهم عمل مرحوم ایت الله بروجردی را که نپذیرفتن نواب صفوی را ..عمل ولی فقیه مختارمیدانند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا