خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیهان از انتشار آگهی‌های همراه اول در روزنامه‌های اصلاح طلب ناراحت شد

روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: مدیران و هیئت مدیره همراه اول به عنوان امانتداران نظام و مردم بررسی کنند تا مشخص شود کدام دست نفوذ است که رسانه‌های زنجیره ای معاند و معارض را با پوشش آگهی تامین مالی کند

گلایه کیهان از انتشار آگهی‌های همراه اول در روزنامه‌های اصلاح طلب

به گزارش آرمان ملی آنلاین، روزنامه کیهان از انتشار آگهی‌های «همراه اول» در رسانه‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب شاکی شده است.

به گزارش کیهان، تداوم انتشار آگهی‌های تبلیغاتی «همراه اول» در رسانه‌های خط تحریف و جریان معارض با اصول انقلاب و نظام، تعجب ناظران رسانه‌ای و سیاسی را برانگیخته است.طی روزها و هفته‌های اخیر، آگهی‌های همراه اول در صفحات اول و داخلی روزنامه‌های زنجیره‌ای مثل اعتماد و هم‌میهن و خبرگزاری ایلنا به تواتر منتشر شده و این غیر از آگهی‌های تبلیغاتی است که مکرراً به اسم همراه اول در کانال‌های مجازی اعتماد و انتخاب و عصر ایران و جماران و… منتشر شده است. 

کیهان در ادامه نوشته است: تیمار و فربه‌سازی نشریات زنجیره‌ای در حالی است که این نشریات به‌طور پیوسته در زمین جریان معارض با اصول نظام بازی می‌کنند و یکی از کارکردهای ثابت‌شان، تولید محتوا برای رسانه‌های ضدانقلاب خارجی است. و به همین دلیل هم منطقاً باید از همان طرف تغذیه مالی شوند و نه از طرف شرکت‌ها و سازمانی‌های داخل نظام، که طبیعتاً امکانات بیت‌المال، نزد آنها امانت است. جا دارد هم مدیران و هیئت‌مدیره همراه اول به‌عنوان امانتداران نظام و مردم و هم مراجع حسابرسی و قضایی و امنیتی، بررسی کنند کدام دست نفوذ است که اصرار دارد رسانه‌های زنجیره‌ای معاند و معارض و فعال در خط تحریف را در پوشش آگهی تامین مالی کند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا