خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و هرتابرلین 14 آبان 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و هرتابرلین 14 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم در هفته سیزدهم بوندسلیگا امروز به مصاف هم می‌روند.

هرتابرلین رده چهاردهمی و 11 امتیازی امروز و از ساعت 18:00 به وقت ایران در المپیک‌اشتادیون شهر برلین میزبان بایرن مونیخ رده دومی و 25 امتیازی است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و هرتابرلین 14 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و هرتابرلین 14 آبان 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و هرتابرلین 14 آبان 1401

بایرن مونیخ با ناگلزمن بوندسلیگا را به حدی بد آغاز کرد که حالا و در هفته سیزدهم، شاید برای اولین بار در سالیان اخیر بایرن صدرنشین نیست. البته آن‌ها تنها 1 امتیاز با یونیون برلین فاصله دارند لغزشی کوچک از تیم پایتخت نشین می‌تواند شرایط را مهیای صعود بایرن به رده اول کند. بایرنی که البته هرچه در بوندسلیگا ضعیف نشان می‌دهد، در لیگ قهرمانان به کمتر تیمی روی خوش نشان داده است.

بایرن هر 5 بازی آخر خود را برده و در این 5 بازی 18 گل به حریفانش زده و تنها 2 بار دروازه‌اش باز شده است. در سوی دیگر هرتا با 2 شکست، 2 تساوی و تنها 1 پیروزی وضع خوبی ندارد.

در تقابل‌های دو تیم نیز، بایرن با 16 پیروزی در سالیان اخیر برابر تنها 1 پیروزی هرتا، وضع به مراتب بهتری دارد. هر 5 تقابل آخر را نیز بایرن پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و هرتابرلین 14 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا