خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دکتر پزشکیان: معیشت مردم قربانی زیاده خواهی های دولت شد

دکتر مسعود پزشکیان با تاکید بر اینکه قانون و معیشت مردم قربانی زیاده خواهی های دولت شده است، افزود: قانون در دولت فراموش شد و قطعا این مسئله نا بسامانی را در کشور تثبیت کرد، در نتیجه جز وضعیت فعلی نامناسب معیشتی مردم، چه انتظاری دیگری می توان داشت.

به گزارش انصاف نیوز (رسانه ی کمپین انتخاباتی دکتر پزشکیان)، نماینده ی مردم تبریز در مجلس گفت: در این دولت، قانون به عنوان عنصری فراموش شده در آمد و همین مساله منجر به بروز مشکلات و تنش های زیادی در کشور شد. بسیاری از معضلات امروز جامعه ناشی از این است که دولت فعلی به جای اجرای قانون، بی قانونی و تخطی از مسیر ریل گذاری شده مجلس را در پیش گرفته و این مساله منجر به بروز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و بسیاری معضلات دیگر در کشور  شده است.

وزیر دولت اصلاحات با انتقاد از توزیع بی منطق یارانه ی نقدی تصریح کرد: یارانه نقدی باید به مقدار مشخص از درآمدهای حاصل از اجرای هدفمندی در بین اقشار کم درآمد و نیازمند توزیع می شد در حالی که دولت با یک نیت تبلیغاتی در اقدامی سیاسی تنها و تنها درآمدهای اجرای هدفمندی را در بین مردم یارانه نقدی توزیع کرد و از کارکرد قانونی این پروژه های مهم اقتصادی تخطی کرد.

وی ادامه داد: توزیع یارانه نقدی در سطح وسیع تورم زیادی را ایجاد کرد و فشار گرانی به اندازه ای بر مردم زیاد شدکه به یارانه نقدی هر ماه دل بستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره ی وضعیت تورمی و بی اعتنایی دولت به پرداخت سهم تولید، گفت: ماهانه ۴۵ هزار تومان مبلغ قابل توجهی نیست اما اگر امروز مردم به این رقم ماهانه دل خوش کردند به این دلیل است که دولت ماهیگیری را از مردم دریغ کرده و به آن ها ماهی های کوچک می دهد.

نماینده مردم تبریز گفت: وضعیت نا به سامان امروز در اقتصاد کشور نشان می دهدکه مجری قانون، قانون را کنار گذاشته و تک روی ها و خودخواهی های خود را خط مشی قرار داده است در نتیجه وضعیت معیشتی مردم نیز در اثر بی قانونی ها و  سوءمدیریت اقتصادی در شرایط نگران کننده ای است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا