خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محدودیتی برای تردد بین تهران و کرج وجود ندارد

سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس راه البرز با اشاره به اینکه تردد خودروهای غیربومی در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان البرز به طور کلی ممنوع است، توضیح داد: در صورت مشاهده تردد، ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای راننده متخلف اعمال می‌شود.

سرهنگ رضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای غیر بومی در استان اعمال شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل نیز گفت: محدودیت برای تردد خودروها فقط شامل خودروهای با پلاک سایر استان‌ها نیست بلکه شاهد اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل برای خودروهای با پلاک کرج هم هستیم.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروهای غیربومی در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان البرز به طور کلی ممنوع است، توضیح داد: در صورت مشاهده تردد، ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای راننده متخلف اعمال می‌شود.

سرهنگ گودرزی در خصوص تردد بین تهران و کرج توسط شهروندان این دو کلانشهر هم گفت: در اعمال محدودیت ترافیکی که به واسطه شیوع ویروس کرونا صورت گرفته، تهران و کرج را به صورت استانی واحد در نظر گرفته‌اند و تردد خودروهای با پلاک تهران در کرج و بالعکس مانعی ندارد.

این مسئول افزود: اما رانندگان کرجی و تهرانی توجه داشته باشند تا اطلاع ثانوی باید به محدودیت اجرای طرح زوج و فرد توجه کنند چون در صورت تخلف جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: در مجموع ۷۰ نقطه از مبادی ورودی استان شناسایی شده که در ۲۳ نقطه آن طرح غربالگری اجرایی می‌شود و ۴۷ نقطه دیگر هم با موانع فیزیکی مسدود شده و تردد از آنها امکان پذیر نیست.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد با انفصال زنجیره انتقال ویروس کرونا در منزل بمانند و همکاری لازم را برای اجرای طرح‌های درنظر گرفته شده داشته باشند تا شرایط در استان به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا