خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرونا عرضه‌ی آیفون۱۲ را به تاخیر انداخت

به نوشته‌ی یورونیوز عرضه نسل جدید گوشی‌های شرکت اپل با نام «آیفون۱۲» ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا تا دو ماه به تأخیر بیفتد.

به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، بانک سرمایه گذاری «جی‌پی مورگان» با انتشار تحلیلی مدعی شد که اختلال حاصل از شیوه ویروس کرونا در زنجیره تجارت و تأمین شرکت اپل مانع از عرضه به موقع نسل جدید گوشی‌های هوشمند تلفن همراه شرکت اپل خواهد شد و این تاخیر می‌تواند تا دو ماه به طول بینجامد.

بر پایه این تحلیل، محدودیت‌های ایجاد شده برای سفر کارشناسان شرکت اپل به چین باعث ایجاد تاخیر در آزمایش‌های مهندسی و تأیید محصولات جدید اپل خواه شد.

همچنین بلومبرگ نیز با انتشار گزارشی از بروز تاخیر در راه‌اندازی نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) در آمریکا خبر داد که در عمل می‌تواند مانع بیشتری در برابر عرضه به موقع نسل جدید گوشی‌های آیفون ایجاد کند.

بر این اساس عرضه گوشی هوشمند ارزان‌قیمت اپل نیز که قرار بود اواخر ماه مارس رونمایی شود احتمالا با تاخیر مواجه خواهد شد.

شرکت اپل در پی همه‌گیر شدن ویروس کرونا، دفاتر و فروشگاه‌های خود در خارج از کشور چین را تعطیل کرده و فعالیت زنجیره تأمین جهانی این شرکت نیز مختل شده است. اپل پیشتر از تولید انبوه آیفون۱۲ از ماه مه خبر داده و موعد عرضه آن را در پاییز سال جاری(احتمالا ماه سپتامبر) اعلام کرده بود. البته شرکت اپل تاکنون به گمانه‌زنی تحلیل‌گران در مورد تاخیر در اجرای پروژه‌های این شرکت، واکنش رسمی نشان نداده است.

انتظار می‌رود که آیفون نسل جدید اپل دارای قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم تلفن همراه (5G) و دوربین‌های سنجش عمق میدان شبیه به دوربین‌های تعبیه شده در آیپد پرو (iPad Pro) باشد و طراحی بدنه آن نیز تغییر کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا