خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ذوب آهن و ملوان 19 بهمن 1401

پخش زنده ذوب آهن و ملوان 19 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی، امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران در هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس در فولادشهر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و ملوان 19 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ذوب آهن و ملوان 19 بهمن 1401

پخش زنده ذوب آهن و ملوان 19 بهمن 1401

آیا ذوب آهن می‌تواند جلوی ملوان، بعد از هفته‌ها رنگ برد را ببیند؟ ذوب آهن 6هفته‌ای می‌شود که پیروز نشده و کار به جایی رسیده که هفته گذشته شایعه شد اگر ذوب آهن از مس رفسنجان ببازد، شاید مهدی تارتار اخراج شود اما آن بازی با تساوی به پایان رسید تا تارتار در تیمش بماند و حالا باید دید او می‌تواند با بردن ملوان، شرایط خودش و ذوب آهن را بهتر کند یا اینکه شاگردان مازیار زارع با امتیاز به انزلی برخواهند گشت.

در هفته گذشته، دیدار مس رفسنجان و ذوب آهن گلی نداشت و ملوان با یک گل از سد نساجی گذشت. در جدول رده‌بندی ذوب آهن 19امتیازی در رده سیزدهم قرار دارد و ملوان 21امتیازی تیم یازدهم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و ملوان 19 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا