خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس: ورودی تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مسدود می‌شود

سردار مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس در روزهای پیش رو اقدام به مسدود کردن تمامی ورودی های پارک ها و تفرجگاه ها کرده و اجازه ورود خودروها و شهروندام به داخل آن را نخواهند داد.

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در پایتخت اظهار کرد: همه ساله در روزهای دوازدهم و به ویژه سیزدهم فروردین خانواده‌ها در تفرجگاه‌ها و پارکهای پایتخت حضور پیدا می‌کنند، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تفرجگاه ها لازم است که شهروندان نیز از حضور در این فضاها به جد پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید بدانند که تمامی تفرجگاه ها و بوستان های پایتخت تعطیل است و نباید وارد آن شد گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس در روزهای پیش رو اقدام به مسدود کردن تمامی ورودی های پارک ها و تفرجگاه ها کرده و اجازه ورود خودروها و شهروندام به داخل آن را نخواهند داد.

مهماندار ادامه داد: همچنین ماموران در معابر اطراف و حاشیه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نیز مستقر شده و اجازه پارک خودرو و ورود به پارک ها را نخواهند داد.

وی تاکید کرد که این ممنوعیت برای تمامی بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت از جمله بوستان چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس، پارک‌های جنگلی سرخه‌حصار، لویزان، افرا، یاس و… و همچنین تمام بوستان‌ها از جمله آب‌وآتش، جمشیدیه، ساعی، لاله، ملت، پلیس، ولایت، آزادگان و … است و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه این اقدامات با هدف حفاظت از سلامت مردم و قطع چرخه انتقال کرونا انجام شده است، گفت: درخواست ما از همه شهروندان این است که امسال سیزده‌بدر را در داخل خانه سپری کرده و از حضور در بوستان‌ها تفرجگاه ها و فضاهای عمومی پرهیز کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا