خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیماری نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی چیست؟

نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی اینروزها دچار بیماری مغزی به نام فشار عارضه مغزی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری شده است. او همچنین با یک استوری از بستری شدن در بیمارستان برای درمان بیماری خود خبر داد!! این خبر از در روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی داغ شده و به یکی از خبرهای مهم روز تبدیل شده است

بیماری نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی چیست؟

به گزارش «تابناک»، اخیرا خبرهایی مبنی بر بیماری نیروانا قاسمخانی دختر محراب قاسم خانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که باعث نرانی و همدردی کاربران شبکه های اجتماعی با این پدر و دختر شده است. نیروانا قاسمخانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: براى بار چهارم و اخر اب نخاع کشیدم(LP). کم کم باید اماده شم واسه مرحله بعدى…هر سرى دردناکتر و ترسناک از سرى قبل بود (فشار مغز)فشارسنج دیجیتال بازویی امرن مدل M3

دختر مهراب قاسم خانی، نیروانا با انتشار خبری از بیماری سختش خبر داد و نوشت: بستری شدن برای بار چهارم؛ هرسری دردناک تر و ترسناک. او همچنین پیشتر خبر داده بود: خب براى بار دوم اب نخاع رو دادیم رفت به فاصله ٧ماه…. عکس اول قبل عکس دوم و سوم بعد…..
درگیر شدن جدی دختر مهراب قاسمخانی با بیماری با واکنش های زیادی همراه بود.

نیروانا قاسمخانی متولد سال ۱۳۷۵ در تهران است و تصمیم دارد در زمینه کارگردانی تحصیل و کار کند.

گفتنی است، مهراب قاسمخانی نویسنده و فیلم نامه نویس معروف و طراح صحنه سینما و تلویزیون است که با سریال های طنز مهران مدیری مشهور شد. او نویسنده ببخشید شما؟، پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان بوده است.

محراب قاسمخانی از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا دارد. مهراب قاسم خانی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری با شقایق دهقان آشنا شد و با یکدیگر ازدواج کردند. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان بود. بعد از طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی همچنان رابطه خوبی بین نیروانا و نامادری اش برقرار است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا