خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خودکشی بازیگر فیلم کره‌ای «انگل»

خبرگزاری ایسنا نوشت: «لی سون-کیون» بازیگر اهل کشور کره جنوبی که برای بازی در فیلم برنده اسکار «اَنگل» شناخته می‌شد، ظاهرا به دلیل خودکشی جان خود را از دست داد.

خبرگزاری کره جنوبی «یونهاپ» گزارش داد که این بازیگر ۴۸ ساله پس از گزارش همسرش به پلیس، مبنی بر خروج او از خانه، جسدش پیدا شد و به نظر می رسید یک یادداشت خودکشی همراه او پیدا شده است.

او به دلیل استفاده از ماری جوانا و سایر مواد روانگردان تحت تحقیقات پلیس قرار داشت و سه بار توسط پلیس بازجویی شده بود که آخرین بار آن به مدت ۱۹ ساعت در آخر هفته صورت گرفته بود. این بازیگر گفته بود که فردی او را فریب داده که مواد مخدر مصرف کند و سپس سعی کرده او را مورد اخاذی قرار بدهد.

کره جنوبی قوانین سختگیرانه‌ای در مورد مواد مخدر دارد و جرایم مواد مخدر معمولاً حداقل شش ماه زندان یا حداکثر ۱۴ سال زندان برای متخلفان و فروشندگان به دنبال دارد.

«لی سون-کیون» در اواخر اکتبر قبل از ورود به ایستگاه پلیس اینچئون برای ملاقات با بازرسان که برای بازپرسی حاضر شده بود به طور خلاصه با خبرنگاران صحبت کرد و گفته بود: «از اینکه با درگیر شدن در چنین حادثه ناخوشایندی باعث ناامیدی بسیاری از مردم شدم، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و برای خانواده‌ام متاسفم که در این لحظه چنین درد سختی را تحمل می‌کنند».

او از دانشگاه معتبر ملی هنر کره جنوبی فارغ‌التحصیل شده است و اولین بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ در یک کمدی تلویزیونی با عنوان «عشاق» انجام داد وپس از آن برای بازی در نقش‌های مختلف مورد تحسین قرار گرفت، اما در سطح جهانی، بیشتر به خاطر ایفای نقش پدر ثروتمند و سطحی در فیلم برنده اسکار سال ۲۰۱۹ «اَنگل» به کارگردانی «بونگ جون هو» شناخته می‌شود.

خودکشی یک بازیگر

«لی» پس از آن در نخستین سریال اصلی کره‌ای زبان اپل تی‌وی که در سال ۲۰۲۱ پخش شد، نقش اصلی را بازی کرد. «دکتر برین» یک تریلر علمی تخیلی شش قسمتی است که داستان یک متخصص مغز و اعصاب خونسرد را روایت می‌کند که از طریق آزمایشات مغزی به دنبال سرنخ‌هایی از یک تصادف خانوادگی مرموز است.

آخرین نقش‌آفرینی او، فیلم ترسناک «خواب» بود که در آن او نقش شوهری را بازی می‌کند که راه رفتنش در خواب در نهایت به شرایط وحشتناکی منجر می‌شود . این فیلم مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و در بخش هفته منتقدان جشنواره کن به نمایش درآمد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا