خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: دو هفته بسیار سخت و طاقت‌فرسا پیش رو داریم

«دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور آمریکا خطاب به مردم این کشور گفت که دو هفته‌ی دشوار و طاقت‌فرسا را در پیش خواهیم داشت و من از مردم آمریکا می‌خواهم که آماده‌ی این روزها باشند.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار آخرین آمار جان باختگان بر اثر ابتلا به کووید-19 در ایالات متحده آمریکا توسط ژورنال نیوز کاخ سفید دونالد ترامپ نیز پیش بینی کرد که حتی اگر آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را برای مبارزه با کرونا و قطع زنجیره‌ی انتقال آن با جلوگیری از تعاملات اجتماعی به کار گیرند، دو هفته‌ی بسیار سخت و جان‌فرسا را با آمار تلفات بین 100 هزار تا 200 هزار آمریکایی پشت سر خواهیم گذاشت.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید اظهار کرد: «این دو هفته بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود. دوره‌ی دو هفته‌ای بسیار دشواری را پیش رو داریم.»

در جلسه توجیهی در کاخ سفید، ترامپ چندین مدل علمی ارائه شده توسط متخصصان را نشان داد که حاکی از مرگ احتمالی هزاران آمریکایی در ماه آینده (آوریل) خواهدبود.

ترامپ خطاب به ملت آمریکا گفت: من می‌خواهم هر آمریکایی برای روزهای سختی که پیش رو داریم آماده شود. ما دو هفته‌ی بسیار دشوار و طاقت فرسایی را پشت سر خواهیم گذاشت.

ترامپ هم‌چنین گفت: «این موضوع مرگ و زندگی است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا