خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی وزیر بهداشت به رییس ستاد اجرایی فرمان امام

سعید نمکی، وزیر بهداشت با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از اقدامات ملی این نهاد برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از نامه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آمده است:

درپی شیوع بیماری ویروسی کرونا در کشور ، اقدامات پیش‌گیرانه از گسترش شیوع بیماری و همچنین درمان و مراقبت از بیماران مبتلا، مستلزم همیاری ملی و بسیج تمام امکانات جمهوری اسلامی ایران بوده است. ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در پرتو مدیریت جهادگرانه و توجه ویژه جنابعالی به امر سلامت اقدامات ارزشمندی از جمله راه‌اندازی خط تلفنی 4030 و ارایه ده‌ها هزار مشاوره تلفنی، تولید کیت‌های تشخیصی، انجام سلول درمانی، راه‌اندازی خطوط تولید و تأمین میلیون‌ها قطعه ماسک اعم از معمولی و پزشکی و تولید مواد ضدعفونی کننده در راستای کمک به نظام بهداشت و درمان و حفظ سلامت همگانی انجام داده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده: بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از مجموعه معزز ستاد اجرایی فرمان امام در حمایت‌های بی‌دریغ از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بیان داشته و ضمن آرزوی تفوّق ملی بر بیماری کرونا توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند مسئلت دارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مگر این مجموعه ارث شخصی کسی یا مایملک اربابی است؟ مگر متعلق به ملت که رعیت فرض می شوند نیست؟مگر موظف نیستند پول مردم را خرج کشور و ملت کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا