خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر ؛ هیچکس از فوتبال لذت نمی‌برد

پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر در نشست خبری پیش از بازی فولاد و نساجی مطرح شد و نکونام درخواست کرد ادامه لیگ بعد از جام جهانی برگزار شود.

به گزارش انصاف ورزشی، فردا هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز میشود و تیم فولاد خوزستان در چارچوب این هفته مهمان تیم نساجی مازندران است که در این هفته ها نتایج خوبی را به دست آورده است.

اما نشست خبری مربیان دو تیم با حواشی خاصی همراه بود و پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر را به همراه داشت. جواد نکونام با اشاره به اینکه هیچکس از فوتبال لذت نمیبرد و بازیکنان بعد از گل خوشحال نمیشوند، درخواست کرد تا ادامه لیگ پس از جام جهانی قطر برگزار شود؛ هرچند لیگ برتر قرار است تنها دو هفته دیگر پیش از جام جهانی قطر برگزار شود.

اما مشروح صحبت های نکونام به گزارش «ورزش سه» به این شرح است:

«جواد نکونام در نشست خبری پیش از این بازی، صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: اول از همه دوست دارم درباره هواداران تیم نساجی و طرفداران خوبشان صحبت کنم که من یک سال خوب را در اینجا داشتم. چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر. توانستیم سال بسیار خوبی را کنار هم داشته باشیم. از این موضع خوشحالم و دلم برایشان تنگ شده است. فکر می کردم امسال بازیها با حضور تماشاگر باشد و هواداران خوب و خونگرم نساجی را ببینم. دوست داشتم این بازی با حضور آنها برگزار شود و امیدوار بودم هواداران خوب نساجی را پس از چند سال ببینم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: صحبت من این است، زمانی‌که ما بدون هوادار بازی می کنیم، بازیکنانمان که گل می زنند، خوشحال نیستند و خوشحالی نمی کنند. وقتی که تمام استادیوم ها تعطیل است، به نظر من لیگ را تعطیل کنیم و مسابقات را به بعد از جام جهانی موکول کنیم. این وقت را در اختیار تیم ملی و سرمربی‌اش، جهت آماده سازی بهتر برای حضور در جام جهانی قرار دهیم.

سرمربی فولاد با طرح پیشنهاد برگزاری بازی های لیگ پس از جام جهانی اظهار داشت: اجازه دهیم تا لیگ را بعد از جام جهانی و با حضور تماشاگران برگزار کنیم. الآن هیچ کس هیچ لذتی از فوتبال نمی برد. نه شادی هست و نه طرفداری حضور دارد. امیدوارم این اتفاق زودتر برای فوتبال کشورمان رخ دهد.

پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر ؛ هیچکس از فوتبال لذت نمی‌برد
پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر ؛ هیچکس از فوتبال لذت نمی‌برد

نکونام در پایان و در مورد بازی فردا نیز گفت: می دانیم که با تیم خوب و قابل احترام نساجی بازی داریم. خوشحالم که در لیگ برتر حضور دارند و واقعا جایگاهشان نیز همینجاست. تیم خوب، باکیفیت و تاکتیکی‌ای هستند. قطعا دیدار فردا برای هر 2 تیم سخت خواهد بود. با تمام توان و قدرتمان بازی خواهیم کرد. ان‌شاءلله یک بازی خوب و همراه با کسب نتیجه باشد. امیدوارم با تمرکز بالا، به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.»

گفتنی است روز گذشته جواد نکونام نیز استوری در حمایت از علی دایی در جریان حواشی ایجاد شده اخیر به اشتراک گذاشت.

پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر ؛ هیچکس از فوتبال لذت نمی‌برد
پیشنهاد نکونام برای تعطیلی لیگ برتر ؛ هیچکس از فوتبال لذت نمی‌برد

بیشتر بخوانید: پخش زنده فولاد نساجی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مثل اینکه آب بالا بیاد قورباغه ابوعطا می خونه شرایط حاضر کشور با ولنگاری مجازی بدون هزینه برای معلوم الحالها مارو به جایی رسونده که هر کی برای دیده شدن همرنگ فضای مجازی میشه وبا نظرات همسو تایید میشه به معنای حقیقته،،نکونام ودایی وگنده تراز اوناهم در برابر خدا به اندازه ذره ای هم نیستن حالا نظر بنده تایید بشه یانه ویا زیرش هر اراجیفی از نوع بی بند و باری ذهنی نوشته بشه حق همونی که خدا مگه و نشانش کتابی که برای انسان ها نازل کرده آقای نکونام ودایی فکر کردین از خدا هم بالاترین؟به اسم مردم هرچی گفتین قبوله؟

    2
    5
    1. شما فقط قران بلدید یا شاید فقط قران رو به عربی خوندید یا که باور دارید این قران تحریف نشده اینکه هنوز بعد حدود هزار و چهارصد سال میگن امام حسین چون با یزید بیعت نکرد اونا امام بزرگوار رو سر بریدن در حالی که یزید قوم و قائلی دور با امام و یارانش داشت اما مساله ای که هیچ وقت بیان نمیشه اینه که میخواستن توی قران دست ببرن و دو یا سه آیه به قران اضافه کنن و امام حسین هم چون از اهل بیت پیامبر بود کافی بود اون دو آیه رو تایید کنه و تمام اما امام حسین جلوی اونا ایستاد ولی پس از اون از زمان امام ششم بارها و بارها به قران دست برده شد و آیه و حدیث های دروغین جا شد حتی توی نهج البلاغه پس لطفا شما دم از حرفای خدا نزن سکوت کن و این حکومتی که هرکس فقط دنبال منافع خودش هست جز مردم عادی که زیر بار ظلم و گرفتاری کمرشون تا شده علی دایی و فوتبالیستا حداقل توی زلزله ها و سیل ها حرکتی میکنن اما نماینده ها و امثال شماها فقط نگاه می‌کنید و به وقت انتخابات سر و کله شماها پیدا میشه اون روزی که تک تک شماها زنگ عوض خواهید کرد میرسه و خواهیم دید و خیلی نزدیکه اندکی صبر سحر نزدیک است

      1
      2
      1. این حرفا رو از کجا میزنی آرش یک دفعه از امام سوم پریدی امام ششم که حرفت رو توجیه کنی در این حرفی نیست که احادیث از جمله در نهج البلاغه صد در صد قابل تایید نیست و دستکاری هم شده ولی در مورد قرآن به خاطر تواتر روایان تحریف در کلمات صورت نگرفته در ثانی هر کس در جامعه موقع اظهار نظر باید مسئولانه عمل کنه اگه حداقل تردیدی وجود داره تعصب کورکورانه نداشته باشه از مقامات گرفته تا افراد مشهور حالا میخواد هر کی باشه عناوینی مثل مرجع تقلید یا اسطوره فوتبال و آقای گل و برنده جایزه نوبل و …. گفته و نظر اون فرد رو معتبر نمی کنه هرچند عده ای دنبال رو اونها باشن و فالوورشون حتی دهها میلیونی باشه

    2. واه واه حالا دیگر کارتان به جایی رسیده ادعای خدایی می کنید و میگویی نکونام و دایی در مقابل خدا که احتمالا استعاره از خودتان است هیچ نیستند

      2
      1
  2. تا آخر بخون:برادر گرامی جناب آقای آرش نمی دونم کجای دنیایی وچه عقیده و تفکری داری فرض رو بر ایرانی بودن وساکن وطن می زارم بنای عناد با شما یا دادن جواب دندان شکن بهتون رو ندارم چرا که نظری که دادین تقریبا گویای همه چیزه این داستان تخیلی و خنده داری که گفتین صدها ساله با هزاران مقاله و کتاب و رساله جواب مبسوط داده شده که با یه سرچ ساده بدون غرض ورزی بهش خواهید رسید اینکه این نظام اشکال داره و سرتاپاش مورد انتقاده شکی درش نیست اینکه افرادی به نام خدمت خیانت کردن و کشور رو به این وضع رسوندن چیز قابل پنهانی نیست اینکه من هزار بار بیشتر از شما از آتش رذالت های این ملاعین در حال سوختنم و در سنی که درش هستم زندگیم در حال نابودیه برای باور هرکی نیاز به قسم خوردن ندارم چون باور کردن دیگران پشیزی برام ارزش نداره وضعیت فعلی باید منصفانه دیده بشه یعنی بدی ها در کنار خوبیها هر چند اگر یک میلیون دلیل از وضعیت کشورهای مثلا ثروتمند که چشم شهروندانشون رو در میارن(کشتن بماند)که همین الان تو فرانسه و آلمان داره میشه و نحوه برخورد آمریکا حتی با مردم رنگ پریده مو بورش از خورشیدم مشخص تره بازشماقبول نخواهید کرد این از نظرشما مشخصه اینکه خود دشمنها هم به قدرت ایران اعتراف دارن و از مشت نظامی و قدرت منطقه ایش در ترس هستنم نیازی به گفتن نداره اما برادر گرامی همیشه سختی ها و مشکلات کمر شکن دلیل نمیشه که اصولی که اصل و پایه اساسی زندگی هستش توسط کسانی که حتی سواد نحوه بیان اعتراضشون رو ندارن شکسته بشه کسایی که همه چیزشون اینقدر بی ارزشه که با رفتارهای اینچنینی انسان متعجب می مونه این رو بدون کسانی به جای خدمت خیانت کردن که عوض توجه به داخل چشمشون به دست اروپا و آمریکا بود،صبحای جمعه تازه میفهمیدن تو دنیا چه خبره برای بنده خدایی که تو مرکز مشاوره فوت کرد تا مغز استخوانشون سوخت اما بعد از روشن شدن ماجرا نیومدن حداقل روشنگری کنن قدرت طلبانی که برای میز قدرت آب از دهنشون آویزیون میشه و معرکه های 98،96،88 رو به بار آوردن با روزنامه ها و سایتاشون برای رای آوردن بانیان وضع موجود یقه پاره کردن وخودشون رو حلق آویز کردن که همین هایی که من ازشون انتقاد کردم وبه شما فشار اومد همون موقه شدن مرکب همین عاشقان قدرت کسایی مثل نکونام وبازیگرایی که حالاهم به سهم خودشون مقصر اتفاقات اخیرن وشدن دایه مهربانتر از مادر ونکته آخر:هیچ کسی از رفتار خداپسندانه هر آدمی بدش نمیاد و کسی هم رفتارهای خیرانه علی دایی وامثال اون رو رد نمی کنه حرفم اینه که همه این اعمال و رفتار خوب دلیل نمیشه بهانه بدن به آموزش دیده های سیا و موساد تو اردن که آدم کشتن براشون تفریحه تا ناموسمون رو به غارت ببرن بعدشم انتقاد از چندتا بی سواد پولدار دلیل بر دفاع از کسی نیست شما از کجا می دونی بنده با ظلم همراهم که بی ادبانه میگی سکوت کن؟شما از زندگی بنده خبرداری کجا هستم و تو چه سطحی دارم زندگی می کنم؟ برادر همون طور که فرق حریت و خریت فقط یه نقطس بین حق و باطلم یه مو فاصلست شهرت، حقانیت و دهن دریدگی نمیاره کسی هم که مشهوره باید با دلیل و منطق و اسناد ادعا بکنه نه از روی هوا از فشار اون ور آبی و به خاطر بچه تابع انگلیس….
    کِی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد
    یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد
    وسلام(مسئولین محترم انصاف لطفا نشر بدین تا گفتگو شکل بگیره با تشکر…)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا