خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت مهاجرانی و کدیور برای رای به لیست امید

در پی فراخوان رهبری برای شرکت حتی مخالفان و منتقدان نظام در انتخابات پیش رو، بسیاری از فعالان سیاسی منتقد و حتی مخالفان برای شرکت در انتخابات آتی فراخوان داده اند.

جمیله کدیور (نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی) و همسر او سید عطاالله مهاجرانی (نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی) در پیامی ضمن دعوت همگان به شرکت در انتخابات روز جمعه، از رای به لیست امید (فهرست ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان) در دو انتخابات مجلس و خبرگان حمایت کرده اند.

به گزارش انصاف نیوز، در این پیام که با عنوان «پیامی از سر تواضع و مهر برای شرکت در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی» در تلگرام نوشته شده، ضمن اشاره به حذف بخشی از نامزدهای اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در دو انتخابات پیش رو، تاکید شده است:

«با همه این ماجراها و تجربه های تلخ و فراموش نشدنی، صدای خردمندی و درایت و آینده نگری از جبهه اصلاح طلبان به گوش می رسد. دعوت مردم به شرکت در انتخابات، تا جایی که زندانیان اندیشه و اصلاح نیز از مردم دعوت کرده اند تا در انتخابات شرکت کنند و به تمامی نامزدهای معرفی شدهٔ فهرست اصلاح طلبان و اعتدال گرایان رای دهند، خود شاهدی بر درخشش این خردورزی و آینده نگری است.

گام نخست پیوستگی و همبستگی خردمندانه اصلاح طلبان، کشور و ملت ما را از فاجعه ای بزرگتر از دولت سابق رهانید. گام دوم می تواند موجب ارتقا و اعتلای کشور و ملت شود.

ما که سابقه نمایندگی دوره نخست و دوره ششم مجلس شورای اسلامی را داریم، با تواضع اعلام می کنیم که شرکت همگی هموطنان در انتخابات و ترجیح فهرست اصلاح طلبان و اعتدال گرایان، با تاکید بر رای دادن به تمامی نامزدهای هر دو فهرست، می تواند ستاره امید را در افق آینده کشور و ملت ایران درخشان نگاه دارد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا