خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک امام جمعه: کرونا شاید کار اجنه باشد!

امام‌جمعه شهرک پردیسان قم گفت: کووید ۱۹ ممکن است از طرف جن، خفاش و یا جنگ بیولوژیک ایجاد شده باشد و امروز به یک بلای عالم‌گیر تبدیل‌شده و در این شرایط توسل به امام عصر(عج) بسیار راهگشاست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی به دلیل لغو کلیه اجتماعات در سراسر کشور به‌ منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چندهفته‌ای نمازهای جمعه این هفته به‌صورت زنده و تصویری در ساعت مرسوم برگزاری نماز جمعه در یک سخنرانی مجازی در صفحه شخصی خود گفت: در رابطه با شیوع و ایجاد کووید ۱۹ دخالت اجنه امر عجیبی نیست و فریضه‌هایی نیز در این رابطه مطرح شده است.

وی اضافه کرد: سینمای غرب سال‌ها در تولیدات خود از اثر موجودات فرازمینی در امور کره زمین سخن می‌گویند و امر تازه‌ای نیست.

قوامی ابراز کرد: برای درمان کرونا در کنار استفاده از تجربه‌های بشری و دانش پزشکی که ایران در این مدت عملکرد بسیار درخشانی داشته باید از ظرفیت بالای ادعیه اسلامی، معنویت و طب سنتی هم استفاده کنیم.

وی یادآور شد: طب سنتی و پزشکی نوین نباید در حالت تقابل با یکدیگر قرار بگیرند و لازم است تا از ظرفیت‌های درمانی هر دو بهره ببرد، احداث دانشکده تخصصی طب ایرانی و اسلامی در کشور تصمیم بسیار ارزشمندی است.

قوامی در ادامه گفت: جوان‌سازی واقعی کشور زمانی محقق می‌شود که امکان ازدواج برای جوانان ساده شود و مشکل مسکن و اشتغال آن‌ها برطرف شود.

وی ادامه داد: در طرح مسکن ملی باید بخشی از مسکن‌های احداث‌شده به‌شرط تملیک به جوانان تعلق بگیرد تا از این طریق بخش بزرگی از مشکل ازدواج حل شود.

وی اضافه کرد: استفاده از کرم‌های جوان‌سازی پوست و عمل‌های زیبایی نمی‌تواند نسل جوان جامعه را تداوم بخشد. آن چیزی که از پیری جمعیت ایران جلوگیری خواهد کرد صرفا بسترسازی برای ازدواج و اشتغال نسل جوان است.

امام‌جمعه پردیسان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی به نیمه شعبان، اظهار داشت: مشروعیت نظام و رهبری ما از جانب امام زمان(عج) است.

تکذیب راه‌اندازی «بخش مقابله با اجنه» در وزارت اطلاعات

مروری بر تاریخچه استخدام اجنه و نیروهای ماورایی در سیا و موساد

«برای در امان ماندن از اجنه چه باید کرد؟»

نکاتی در مورد اجنه و راندن آنها

آیا جن گیری در قم صحت دارد؟

جن و پری با حجاب در سریال ایرانی! [+عکس]

از سکانداران عرفان تا دکانداران عرفان

کدام جن در احمدی نژاد حلول کرده است؟

انتهای پی

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا