خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ 11 شهریور 1402 (با گزارش فرشاد محمدی مرام) | هفته سوم بوندسلیگا آلمان 2024_2023

پخش زنده مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ 11 شهریور 1402 (با گزارش فرشاد محمدی مرام) را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته سوم از ساعت 20:00 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان سلطان بی حرف و حدیث تاریخ فوتبال آلمان از ساعاتی دیگر سومین بازی خود در بوندسلیگا فصل 2024_2023 را در ورزشگاه بورسیا پارک مونشن گلادباخ برابر تیم بورسیا مونشن گلادباخ برگزار خواهد کرد.

باواریایی‌ها که فصل گذشته به پشتوانه فرصت سوزی محض و اعجاب برانگیز دورتموند قهرمان بوندسلیگا شدند حالا در این فصل لیگ را با ستاره جدید خود هری کین خوب آغاز کردند و هر 6 امتیاز ممکن را بدست آورده‌اند.

گلادباخ اما در آغاز فصل از دو بازی خود تنها یک تساوی داشته و به دنبال گرفتن امتیاز از بایرن در ورزشگاه خانگی و با حمایت تماشاگران خود است.

اما شما‌ می‌توانید برای تماشای پخش زنده مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ 11 شهریور 1402 با گزارش فرشاد محمدی مرام در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بورسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ 11 شهریور 1402 (با گزارش فرشاد محمدی مرام) | هفته سوم بوندسلیگا آلمان 2024_2023

پخش زنده مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ 11 شهریور 1402

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان فصل گذشته با مدیریت اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ روزگار عجیبی را پشت سر گذاشت؛ یولیان ناگلزمن در میانه فصل و به بهانه در خطر بودن سه گانه از این تیم اخراج شد و توماس توخل جایگزین وی گردید اما توخل از زمان ورود به بایرن تا بدین جا سه جام را از دست داده و تنها بوندسلیگا را آنهم با گل دقیقه 90 موسیالا و البته فرصت سوزی تام و تمام دورتموند فتح کرده است.

بایرن که بیش از یه دهه است که قهرمان بوندسلیگا می‌شود در این فصل و با حضور مهاجم شش دانگی چون هری کین به قطع به دنبال فتحی بزرگتر از بوندسلیگا است اما به هر روی شاگردان توخل فصل را با دو برد در لیگ و البته شکست تحقیرآمیز در سوپرجام برابر لایپزیش آغاز کرده‌اند.

اما گلادباخ که فصل پیش را در رتبه دهم به پایان رساند در این فصل با یک تساوی عجیب 4 بر 4 برابر آگزبورگ و شکست سه گله برابر لورکوزن آلونسو کار خود را آغاز کرده و بباید دید امشب چه می‌کند.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ 11 شهریور 1402 را از ساعت 20:00 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا