خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار حناچی با رییس قوه قضاییه

«سیدابراهیم رئیسی»، رییس قوه قضاییه و «پیروز حناچی»، شهردار تهران در خصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفتگو پرداختند.

به گزارش ایسنا، در این نشست که سید امیرحسین شمس مدیرکل حقوقی شهرداری نیز حضور داشت، گزارش عملکرد یکساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی ، قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رئیس قوه قضائیه ارائه و اولویت های شهرداری تهران در  موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری، پرونده های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه ، شهردار تهران ضمن تشکر از حمایت های دستگاه قضایی، تصریح کرد: بدون حمایت های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، در پایان نیز حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی از تلاشها و پیگیریهای شهرداری تهران جهت حل و فصل مسائل حقوقی، قدردانی و بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان شهرداری پایتخت و قوه قضاییه جهت احقاق حقوق عامه در مسائل شهری تاکید و از تلاشها و پیگیریهای انجام شده در زمینه مسائل حقوقی در شهرداری تهران  تشکر کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا