خرید تور تابستان ایران بوم گردی

می شود سه عبارت «ادامه حملات اسرائیل به غزه»، «درگیری منطقه ای» و «اجتناب ناپذیر» را توصیح دهیم آقای امیرعبداللهیان!؟

احمد زیدآبادی در یادداشتی با تیتر
برای بار “n”ام!

نوشت:

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه برای “n”مین بار در این 40 روز گذشته گفته است: “در صورت ادامه حملات اسرائیل به غزه، درگیری منطقه‌ای اجتناب‌ناپذیر است.”
به نظرم بسیار مناسب است که آقای امیرعبدللهیان توضیح دهد که منظورش از سه عبارتِ “ادامۀ حملات اسرائیل به غزه” ، “درگیری منطقه‌ای” و “اجتناب‌ناپذیر” چیست؟ چون آنچه ما در این 40 روز شاهد آن بوده‌ایم، “حملات اسرائیل به غزه” ادامه داشته اما از آنچه آقای امیرعبداللهیان “اجتناب‌ناپذیر” دانسته فقط “اجتناب‌پذیر” بودنش به منصۀ ظهور رسیده است!

او در یادداشت دیگری با تیتر «در امارات در ایران!» نوشت:

“امارات عربی متحده روز پنجشنبه نیروگاه خورشیدی بزرگ خود را به نام «الظفره» که یکی از بزرگ‌ترین تأسیسات بهره‌برداری از انرژی خورشیدی برای تولید انرژی در جهان محسوب می‌شود، افتتاح کرد. پروژه عظیم نیروگاه خورشیدی الظفره امارات در وسط بیابان و در ۳۰ کیلومتری جنوبِ ابوظبی واقع شده و از آن به عنوان «بزرگترین نیروگاه خورشیدی تک سایتی در جهان» یاد می‌شود.”
“علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم در توئیتی اعلام کرد: پیرو اتفاقات ناهنجاری که در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف افتاده است، وزیر علوم دستور پیگیری و بررسی و اعلام نتیجه ظرف ۴۸ ساعت صادر کرد. با متخلفین در هر سطحی برخورد قانونی و جدی انجام خواهد شد.”
با این وضع، آیا برای ریشه‌یابی پدیده‌هایی مانند بحران فزایندۀ محیط زیست، گسترش دائمی آلودگی هوا و اپیدمی فرار جوانان و متخصصان از کشور، نیازی هست که از سلول‌های خاکستری‌رنگ مغزمان کار بکشیم؟

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما میشه اول بفرمایید منظور اربابان تون از اینکه گزینه نظامی روی میز هست که چندین سال تکرار کردن چیست؟

    5
    8
  2. پیام شما در پاسخ به مطلب زید آبادی این معنا را تبادر می نماید که حکومت و کشور دو طایفه و دو قبیله است .عده‌ای مالک و حامی حکومت و عده ای منتقد و خارج از حکومت و وابسته به خارج .
    ریشه این انقلابی خودپنداری‌ و خارجی دانستن عده‌ای بعنوان ضد انقلابی در کجا باید جستجو کرد.؟در لفاظی کردن و حامی بی چون وچرا بودن برای تصاحب لقمه های چرب .

    6
    2
  3. کشورهای عربی در حال راهیابی به فضا و زندگی در کرات دیگر هستند و ما بدنبال خاله بازی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا