خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه‌ای که از سال‌ها قبل به پیشواز کرونا رفته بود!

هادی کسایی زاده، سردبیر سابق روزنامه‌ای به نام «صدای اصلاحات» می‌گوید این روزنامه بر خلاف ادعایش در حال حاضر نه تنها نسخه‌ی چاپی ندارد بلکه نسخه‌ی الکترونیکی نیز ندارد.

به گزارش انصاف نیوز، این فعال رسانه‌ای اصولگرا که مدتها «سردبیر، خبرنگار، عکاس، صفحه‌بند و گرافیست» بوده است، در کانال تلگرامی خود نوشت: «برخی روزنامه‌ها مثل صدای اصلاحات بیانیه دادند به صورت مکتوب منتشر نمی‌شوند. عزیزم شما کلا 1000 تا تیراژ داشتی. از چند سال قبل پیشواز کرونا رفتید و الکترونیکی منتشر می‌کردید. البته چون سایت هم ندارید الکترونیکی هم منتشر نمی کردیدفایل دست به دست می‌شد».

کسایی‌زاده در سال ۹۷ که سردبیری این روزنامه را برعهده داشت، پس از انتشار مطلبی حاشیه‌ساز در این روزنامه با عنوان «رقیه پس از ۲۲ سال مهدی شد»، در گفت‌وگو با فارس گفته بود که به تنهایی همه‌ی کارهای این روزنامه را انجام می‌دهد: «من در این روزنامه‌ به دلیل مشکلات مالی تنهایی همه کار‌ها را انجام می‌دهم یعنی هم خبرنگار هستم، هم عکاس، هم صفحه‌بند، هم گرافیست و … پس طبیعی است که به دلیل مشغله‌های زیاد دچار اشتباه شوم اما همیشه به دنبال منافع مردم هستم و نگاه جناحی به اتفاقات جامعه ندارم».

«صدای اصلاحات» نام روزنامه‌ی حزبی به نام «مردمی اصلاحات» است که شخصی به نام «محمد زارع فومنی» دبیر کل آن است. وی به انتقاد از سیدمحمد خاتمی، خودش را لیدر اصلاحات می‌خواند. خبرگزاری‌های اصولگرا پس از سال ۸۸ او را به عنوان اصلاح‌طلب پررنگ کرده بودند.

«صدای اصلاحات» یا روزنامه‌ی نزدیک به اصولگرایان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا