خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت هجمه‌های اخیر به روحانی چیست؟

وزیر ارتباطات با بیان اینکه هجمه‌ها و توهین‌ها به رئیس جمهور روحانی پس‌لرزه‌های انتخابات است، تاکید کرد: سیاست جدی دولت آرام شدن فضای کنونی کشور است تا ابتدای دولت دوازدهم بتواند با قدرت و قوت سیاست‌های اعلامی خود را اجرایی کند.

سید محمود واعظی در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با هجمه‌ها و توهین‌هایی اخیر نسبت به رییس جمهور گفت: چندی پیش انتخاباتی برگزار شد و این هجمه‌ها و توهین‌ها پس‌لرزه‌های آن انتخابات است.

او با بیان اینکه ما امیدواریم این پس‌لرزه‌ها پایان یابد، اظهار داشت: باید بدانیم که فصل رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و باید به سمت و سوی همکاری و رفاقت حرکت کنیم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه دولت و کشور نیازمند آرامش است، تصریح کرد: این هجمه‌ها، درگیری‌ها و اختلافات به هیچ وجه به نفع دولت، مردم و کشور نیست. سیاست جدی دولت آرام شدن فضای کنونی کشور است تا ابتدای دولت دوازدهم بتواند با قدرت و قوت سیاست‌های اعلامی خود را اجرایی کند.

واعظی افزود: مجموعه دولت درصدد است بتواند در دولت دوازدهم ماموریت و خواستی را که مقام معظم رهبری و مردم از دولت توقع دارند را اجرایی کرده و بتواند برای آن برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا