خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قبله عالم متوقف شد!

با اطلاعیه‌ای که فیلیمو منتشر کرد، سریال نمایش خانگی قبله عالم پس از پخش قسمت هفتم دیگر پخش نخواهد شد.

به گزارش انصاف نیوز، در اطلاعیه‌ای که فیلیمو شرکت پخش کننده این سریال منتشر کرده آمده است: « سریال قبله عالم از روز نخست پخش تا به امروز در فرآیند تولید و ممیزی دچار چالش فراوان شد، به گونه‌ای که پیوستگی خود را از دست داد و بخش عمده‌ای از هر قسمت سریال مورد حذف قرار گرفت. بنابراین فیلیمو تصمیم گرفت قستمت هفتم قبله عالم، قسمت پایانی آن باشد و پخش آن به طور کامل متوقف شود.

لازم است تاکید کنیم هیچ سازمان، نهاد قضایی و یا ارگان امنیتی حکم به توقیق این سریال نداده است و فیلیمو در خصوص تحلیل‌ها، تفسیرها و حاشیه‌هایی که پیرامون کیفیت و یا محتوای این سریال در فضاهای مختلف به درست یا غلط ایجاد شده قضاوتی ندارد.

این تصمیم صرفا در پی کاهش جدی زمان موثر هر قسمت و حجم بالی اصلاحات نهادهای ناظر اتخاذ شده است. متاسفانه نوع ماوجه با حساسیت‌های ایجاد شده پیرامون سریال قبله عالم مصداق بارز ضرب المثلی است « که به جای کلاه، سر آورده شد» آن قدری که دیگر جانی در سریال باقی نمانده است. علیرغم ضرر مالی فیلیمو به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید. سریال‌هایی که برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع رسانی خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا