خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه دادگستری خراسان رضوی درباره پرونده پردیسبان

بنا بر اعلام دادگستری خراسان رضوی سهامداران شرکت پردیسبان برای پیگیری مطالبات خود به سایت WWW.pardisbannew.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا دادگستری کل استان خراسان رضوی ضمن تشریح آخرین وضعیت روند اجرایی پرونده پردیسبان (۱۳۹۹/۱/۱۶) از ذینفعان و سهامداران این شرکت خواست تا برای پیگیری مطالبات خود تنها از طریق سایت اینترنتی این شرکت اقدام نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی، پیرو اطلاعیه سابق در خصوص روند اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور شعبه مستقر در مشهد مقدس در خصوص پرونده شرکت پردیسبان، به استحضار سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان می‌رساند با عنایت به وصول بخشی از اموال معرفی شده از جانب محکومین، دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس به لحاظ شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و عدم امکان مراجعه حضوری افراد، سایتی به آدرس Www.pardisbannew.ir را برای این منظور در نظر گرفته است.

کلیه سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان باید تا مورخه ۹۹/۲/۶ به این سایت مراجعه و نسبت به ثبت مدارک و مشخصات خود اقدام نمایند تا پس از ثبت کلیه اطلاعات سهامداران، بدون مراجعه حضوری افراد، نسبت به واریز وجه به حساب آنها اقدام شود.

شایان ذکر است کلیه سهامداران و طلبکاران شرکت پردیسبان در کشور ( اعم از مشهد، تهران و … ) می‌بایست از طریق این سایت اقدام نموده و به نکات و هشدارهای مندرج در سایت توجه نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا