خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز در بازار طلا و ارز

ایسنا نوشت: امروز قیمت طلا و سکه اندکی نزولی و نرخ ارز نیز با ثبات همراه بوده است.

در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت ۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی به قیمت ۹۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۴۹ هزار و ۸۴۲ تومان (۶۹۳ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۶۴۵.۳۴ دلار (۲۵.۴۹ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

ارز ثابت ماند

اما قیمت ارز در نخستین روزهای سال جاری با ثبات همراه است.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی که پس از تعطیلات نوروزی قیمت ارز را اعلام کردند، امروز (دوشنبه) قیمت دلار و یورو را بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثبت کردند.

بر این اساس، قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان است.

همچنین این صرافی‌ها هر یورو را به قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان خریده و در مقابل با قیمت ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروشند.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است، هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی انجام گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا