خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت خبرگزاری قوه قضاییه از رویا حشمتی و کارفرمای آمریکایی

خبرگزاری قوه قضاییه «میزان» نوشت:

رویا حشمتی خانم جوانی است که با انتشار پستی در فیسبوک توجه برخی رسانه‌های معاند را به خود جلب کرد و سپس با قرار دادن عکس آرشیوی که از گوگل دانلود شده بود سعی کرد ترحم و توجه افراد را به خود جلب نماید.

طی روز‌های گذشته اخبار مرتبط با ادعا‌های فردی با نام رویا حشمتی در برخی رسانه‌های معاند و فضای مجازی منتشر شده‌است. رویا حشمتی خانم جوانی است که با انتشار پستی در فیسبوک توجه برخی رسانه‌های معاند را به خود جلب کرد و سپس با قرار دادن عکس آرشیوی که از گوگل دانلود شده بود سعی کرد ترحم و توجه افراد را به خود جلب نماید.

روز گذشته مرکز رسانه قوه قضاییه با انتشار گزارشی از وضعیت پرونده این فرد که حکم قانونی در موردش اجرا شده است، ادعا‌های کذب وی و وکیلش را برملا کرد.

بررسی‌های بیشتر این پرونده حاوی نکات جدید و قابل تاملی در این خصوص است. اسناد موجود در پرونده این خانم حاکی از این است که وی در مقطعی از طریق ارتباط گرفتن با یک جریان سازمان یافته در خارج از کشور و دریافت مبالغی، در ساعات مشخص در مکان‌های پر رفت و آمد شهر تهران و با وضعیت پوشش بسیار زننده به ترویج اباحه گری پرداخته که پس از بازداشت و انجام بازجویی و تحقیقات قضایی موضوع فوق مبنی بر اقدام سازمان یافته در قبال دریافت مبالغی از خارج از کشور اثبات می‌شود.

اما ماجرای سازمان یافته بودن تحرکات و اقدامات رویا حشمتی چیست؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد، مدتی بوده که خانمی با وضعیت زننده و پوششی نامتعارف در برخی معابر پرتردد شهر تهران حاضر می‌شده است. با شناسایی و بازداشت فرد یاد شده تحقیقات از وی آغاز و در وسایل الکترونیکی او اسناد قابل تاملی به دست می‌آید.

در تحقیقات اولیه از این خانم مشخص می‌شود او کارمند یک شرکت مستقر در آمریکاست که به صورت دورکار با آن‌ها همکاری کرده و برای آن‌ها پروژه‌های ویژه را انجام می‌دهد.

با توجه به وضعیت خانم رویا حشمتی و انتشار تصاویر متعددی از وی در فضای مجازی و گزارش‌های ضابط، مقام قضایی در وسایل الکترونیکی وی به گروه مهمی برخورد می‌کند. در این گروه که متعلق به شرکت خارجی و مستقر در آمریکا بوده است افراد پروژه بگیر در کنار انجام پروژه کاری یک ماموریت ویژه هم داشته‌اند و آن حضور در معابر پرتردد شهر با استاندارد و شرایط تعریف شده از سوی رئیس شرکت بوده است.

در ماموریت تعریف شده از سوی رئیس شرکت آمریکایی که به زبان فارسی با افراد در ایران صحبت می‌کرده اینگونه آمده بود که خانم‌ها به شرط اینکه با مسئولیت خود بدون حجاب و با وضعیت تعریف شده از سوی رئیس شرکت در سطح شهر حاضر شوند و از حضور خود مستنداتی در قالب فیلم و عکس ارسال کنند سه روز اضافه کار دریافت می‌کنند.

رویا حشمتی پس از هر بار انجام ماموریت واگذار شده در گروه متعلق به شرکت در فضای مجازی حاضر شده و ضمن ارسال مستندات برای کارفرمای آمریکایی از اقداماتش که با آگاهی کامل و به دفعات متعدد در معابر مختلف شهر تهران انجام می‌شده صحبت می‌کرده و گزارش می‌داده است. او سپس عکس‌ها و فیلم‌های ارسال شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشته است.

رویا حشمتی و هم تیمی‌هایش در اقدامات سازمان یافته و ماموریت خود صرفا به داشتن پوشش زننده اکتفا نکرده و در مقاطع مختلفی مثل ماه رمضان، اقداماتی همچون روزه خواری در ملاعام را هم در دستور کار داشتند.

انتشار اسناد و جزئیات ماموریت هتک حرمت و اباحه‌گری سازمان یافته رویا حشمتی از خارج از کشور در ازای دریافت اضافه‌کار
انتشار اسناد و جزئیات ماموریت هتک حرمت و اباحه‌گری سازمان یافته رویا حشمتی از خارج از کشور در ازای دریافت اضافه‌کار
انتشار اسناد و جزئیات ماموریت هتک حرمت و اباحه‌گری سازمان یافته رویا حشمتی از خارج از کشور در ازای دریافت اضافه‌کار

بیشتر بخوانید

واکنش قوه قضاییه به اخبار منتشرشده پیرامون اجرای حکم شلاق رویا حشمتی
 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به این میگید پوشش زننده ؟؟ خیلی خیلی بدترش را هر روز در اینترنت و ماهواره خودتون بچه‌ها تون و فک و فامیل تون میبینید بعد از نظر تون این زننده هست ؟ آیا در بقیه کشورهای اسلامی با پوشش آزاد از این پروژه های مضحک وجود دارد ؟ وقت تان را چطوری تلف میکنید ؟ خلاصه تا زمانی که شماها اندر خم کوچه تار موی زنان هستید این کشمکش و ناسازگاری هست که هست فقط دارید سرمایه های این کشورو به جای هزینه در اقدامات مهمتر به فنا میدید و دین اسلامو مضحکه دنیا میکنید با ادعای اینکه اینجا کشور اسلامی است نمیتوانید اجبار حجاب شرعی را توجیه کنید چون نه جزء اصول دین هست نه فروع آن و انگار دیگه هیچ کشور اسلامی در دنیا وجود ندارد الا ایران ، واقعا از خودتون نپرسیدید که چرا حجاب زنان بقیه کشورهای اسلامی بهتره؟

    5
    2
  2. بمب اتم داشته باشی و باز هم ناچار بشی از چهار تا ادم که خودشون رو اجاره میدن استفاده کنی.خدا چجوری ذلیل کرده این امریکا و روسیه و انگلیس رو.

    2
    7
  3. امروز در بازار مرغ فروش ها و تمام رستوران ها تمام مرغهای پخته و نپخته میخندیدند، آقا چهارتا سناریونویس استخدام کنید چون قبلی ها خلاقیت نداشته شان را از دست داده اند.

    3
    1
  4. والا شما برای ما از چوپان دروغگو بدترید . اینقدر دروغ گفتید که توی صلات ظهر بگید روزه من مطمئن میشم شبه و اون خورشید یه ماکته

    6
    1
  5. منظورتون از پوشش زننده، بولیز استین بلندو دامن و جورابه؟؟؟؟ برید خجالت بکشید هم کیشان‌طالبان!

    5
    1
  6. …ـ. خسته نشدید از این همه مهمل بافی و دشمن فرضی و ساختگی ؟ دشمن فرضی میبافید و خودتان باهاش میجنگیدو بعد هم در بوق میکنید که پیروز شدیم ؟ دین اجباری نیست….

    4
    1
  7. نمیدونم چرا تو این یکسال اخیر هر آنچه از این خبرها می شنوم ناخودآگاه یاد سریال برره ميفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا