خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام انتخاباتی «ابتکار»: «امید» را ترویج دهیم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن دعوت از مردم و بویژه جوانان به حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: امیدوارم که حضور پر شکوه مردم در همه سطوح، بویژه جوانان در انتخابات باعث شود که بتوانیم آینده و سرنوشت روشنی را برای کشور رقم زده و امید را در سطوح مختلف جامعه‌مان ترویج دهیم.

 

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در اظهاراتی با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخاب اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: این انتخابات‌ها فرصتی استثنایی برای همه ایرانیان است و فرصتی برای استفاده از حق انتخاب تلقی می‌شود.

 

وی افزود: شرکت در انتخابات، حق انتخابی‌ست که می‌تواند برای سرنوشت ما و فرزندان‌مان و برای سرنوشت و آینده ایران بسیار تعیین‌کننده باشد. بنابراین هر ایرانی وقتی به سن قانونی برسد، حق دارد با رای خود در سرنوشتش تاثیر‌گذار باشد.

 

ابتکار با مهم خواندن حق انتخاب، ادامه داد: بسیار مهم است که ما از این حق به درستی استفاده کنیم و بتوانیم انسان‌های شرافتمند و دارای توان لازم علمی، فرهنگی، سیاسی و با شناخت کافی از مسائل حاد کشور، مانند مسائل محیط زیست را به مجلس بفرستیم؛ بطوریکه بتوانند تحولات خوبی را برای کشور ایجاد کنند.

 

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که نماینده مجلسی که بتواند قوانین لازم را برای کشور و آینده ایران تعیین و مشکلات کشور را حل کند، می‌تواند یک نماینده موفق بوده و آینده ما را تضمین کند.

 

ابتکار همچنین اظهار کرد: من امیدوارم که حضور پر شکوه مردم در همه سطوح، بویژه جوانان در انتخابات باعث شود که بتوانیم آینده و سرنوشت روشنی را برای کشور رقم زده و امید را در سطوح مختلف جامعه‌مان ترویج دهیم.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا