خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد پزشکیان از همراهی نکردن با دولت برای حل مشکلات

نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: با حرف‌های سیاسی مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود؛ مسوولان برای حل مشکلات سازهای ناهماهنگ خود را هماهنگ کنند تا در سایه همدلی برنامه جامعی برای اقتصاد طراحی و اجرا شود.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اجرای برجام و رفع تحریم‌ها گفت: با اختلاف و دعوا و حرف‌های غیرکارشناسی و سیاسی صحبت کردن و عمل کردن نمی‌توان مشکلات اقتصادی موجود در کشور را حل و فصل کرد.

وی ادامه داد: ما با چالش بسیار بزرگی در بحث اشتغال و همچنین رونق اقتصادی مواجه هستیم. که اگر همه دست به دست هم ندهند و با جوی آرام و صمیمی موضوع را مورد پیگیری قرار ندهند و هر کس هر کاری که می‌خواهد بکند کار منجر به شکست خواهد شد.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: قدم اول در حل مشکلات اقتصادی عمل به گفته رهبر معظم انقلاب یعنی همدلی و همزبانی است و اگر کار به گونه‌ای باشد که هر کس ساز خود را بزند کاری انجام نمی‌شود.

پزشکیان خاطر نشان کرد: مسوولانی که در راس امور هستند باید از اختلاف و ناهماهنگی پرهیز کنند و بعد در سایه وحدت و همدلی عقلای کشور برنامه مدبرانه‌ای را برای حل مشکلات اقتصادی طراحی کنند.

وی در پایان گفت: ما باید برای حل مشکلات اقتصادی کشور از کارشناسان خبره و کاردان بهره گیریم و به برنامه آنها عمل کنیم تا از مشکلات پیش رو در اقتصاد عبور کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا