خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیژن زنگنه: همه به فهرستها به طور کامل رای دهند

وزیر نفت با دعوت از واجدان شرائط برای حضور در انتخابات گفت: انتخابات پیش رو برای آرامش، توسعه و آینده کشور نیاز است.

 

به گزارش انصاف نیوز به نقل از شانا، بیژن زنگنه با بیان این که انتخابات امر مهمی برای کشور است، افزود: انتخابات، حق تعیین سرنوشت ما و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی در کشور است.

وزیر نفت با دعوت از همه واجدان شرائط برای شرکت در انتخابات و با بیان این که مردم، حداکثر یک ساعت باید وقت بگذارند و سرنوشت کشور خودشان را تعیین کنند، افزود: مردم فکر نکنند که رایشان تاثیر ندارد؛  رای مردم بسیارتاثیر گذار است حتی یک رای هم تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: اگر کشوری بخواهد به سوی توسعه برود و برای این که هر روز در مجلس درگیری، دعوا و بدزبانی نباشد، باید مردم در پای صندوقها حضور یایند.

وزیر نفت با تاکید بر این که باید به جهتی حرکت کرد که امید در دل مردم بیشتر شود، افزود: همه در انتخابات شرکت کنند و به فهرستها به طور کامل رای دهند و فکر نکنند اگر به ١٠ نفر رای دهند کفایت می کند.

زنگنه از مردم خواست در تهران به همه ٣٠ نفر برای مجلس و ١٦ نفر برای خبرگان رای بدهند و در دیگر شهرستانها نیز به تعدادی که نیاز است رای دهند.

وی با بیان این که این انتخابات، برای آرامش، توسعه و آینده کشور نیاز است، ادامه داد: همچنین این انتخابات برای این که پس از تحقق برجام به اهداف و خواستهای مردم، به اشتغال، تولید و عزت و سربلندی کشور اگر می خواهیم برسیم مهم است و مردم این وقت را بگذارند و یک ساعت وقت زیادی نیست.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور مردم، برگی در تاریخ به سمت توسعه، سرافرازی و سربلندی کشور ورق بخورد.

به گزارش شانا، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان جمعه (هفتم اسفندماه) برگزار می شود و وزیر نفت در پیامی تصویری این مطالب را بیان کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا