خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش دبیر سیاسی انجمن تهران از مراحل برخورد دانشگاه

مطهره گونه‌ای، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، گزارشی از مراحل برخورد با خود در دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه کرده است که به نقل از کانال تلگرامی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پی می‌آید:

۱/ در تاریخ ۵ اردیبهشت از ورود بنده به دانشکده ممانعت به عمل آمد. این ممنوعیت به بهانه‌ی برگزاری افطاری تاریخ ۲۸ فروردین به همت انجمن اسلامی دانشکده بود که با ورود حراست و بصورت غیرقانونی دقایقی پیش از اذان لغو مجوز شد و ما مجبور به برگزاری آن جلوی در ورودی دانشکده شدیم.

۲/ با مراجعه به کمیته‌ی انضباطی و مراجع ذی‌صلاح متوجه شدم که هیچ پرونده‌ای تشکیل نشده و دستور ممنوع الورودی صرفا بصورت غیرقانونی، توسط ریاست کل حراست ع پ تهران صادر شده. روز بعد نیز با ممنوع الورودی مواجه شدم که با پرونده سازی و گزارش خطا، مرا به درگیری با حراست هم متهم کردند.

۳/ بنده پیش از این، در مهر و آبان سال گذشته نیز ممنوع الورود و تهدید به صدور حکم اخراج، در پی بازداشت چندروزه‌ام شده بودم. اما مجددا به تحصیل بازگشتم. ۱۰ اردیبهشت، کمیته‌ی بدوی در شرایطی تشکیل شد که نماینده‌ی حراست در مقام بازجو و سایر اعضا در مقام تاییدکننده حضور داشتند.

۴/ در همان جلسه، در صورتی که توبه نامه امضا نکنم، مرا تهدید به تحویل به مقام قضایی و اخراج کردند و درنهایت در ۲۰ اردیبهشت به بند ۱۹ (یعنی اشد مجازات) اخراج از دانشگاه و محرومیت ۵ ساله از تمامی دانشگاه‌ها به اتهام “ایجاد بلوا و آشوب در دانشکده” محکوم گردیدم.

۵/ تنها دستاویز این اتهام، فیلم دوربین مداربسته‌ای بود که مرا درحال کشیدن پارچه‌ای از دستان حراست منقوش به نقل قولی از میرحسین، که بدون دخالت فیزیکی و در کمال آرامش انجام شد!، نشان می‌داد. آن جمله این بود:
“آگاهی، چشم اسفندیار خودکامگان است”
و آقایان تفسیر به رای کرده بودند و الی آخر.

۶/ با پیگیری‌های بسیار و مصرانه و کاملا در چارچوب قانون (؟!) و به دور از هرگونه هیجانی، کاشف به عمل آمد که پرونده‌سازی سنگین و پیچیده‌ای برای بنده در وزارت‌های متبوع (!) انجام شده و مراسم افطاری تنها بهانه‌ای جهت سرکوب بنده بوده است.

۷/ از جمله اتهاماتی که به بنده وارد کرده‌اند اما هیچ استنادی برای آن ندارند (حتی در نزد مقام قضایی)، ارتباط با خارج از کشور، ارتباط با گروهک‌های ضدانقلاب و معاند و حتی ارتباط با مجاهدین خلق صرفا بخاطر پوشیدن مدل خاصی از روسری! و … بوده است که تا به حال هیچ کدامشان اثبات نشده است.

۸/ پس از بازخورد خبری حکم اینجانب، اکانت‌های سایبری مجددا در صدد پرونده‌سازی این بار به اتهام توهین به پیامبر و مقدسات برآمدند که با واکنش بنده، نقشه‌هایشان نقش برآب شد. در راستای این اعمال، بنده تهدید به قتل هم شدم. البته استفاده از این افتراها همچنان ادامه دارد!

۹/ تا به امروز، قریب به ۹۰ روز است که بصورت غیرقانونی سامانه‌ی سیپاد (دانشجویی) بنده بسته شده و از هیچ مرجع قانونی، حکمی صادر نگردیده است که بنابر شیوه‌نامه‌ی انضباطی تخلف دانشگاه در این خصوص محرز و مشخص است.

۱۰/ این ظاهر ماجراست و ابتلای من به اختلال شدید خواب و اضطراب فراگیر که منجر به درمان روانپزشکی شده، پشت تمام این قصه‌هاست. اما با اینهمه ایمان دارم که روزهای روشنی خواهد آمد و لشکر تاریکی نابود خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا