خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مجلس پیشمرگ مردم است»

محمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس مرکز ثقل تصمیم گیری‌های مهم است، گفت: مجلس پیشمرگ و در کنار مردم است، لذا تعطیل بردار نیست.

به گزارش ایسنا، تابش در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در توضیح سه فوریت طرحی برای اصلاح آیین‌نامه  مجلس جهت دادن مجوز برای برگزاری جلسات مجازی پارلمان در مواقع اضطراری اظهار کرد: متاسفانه شیوع کرونا عرصه‌های مختلف زندگی مردم در سراسر دنیا را تحت تاثیر قرار داده، در ایران بسیاری از هموطنان مبتلا شده و عده‌ قابل توجهی جان خود را از دست دادند که با آنها ابراز همدردی می‌کنیم و امیدواریم هر چه زودتر این بلا از کشور رفع شود.

وی با قدردانی از دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا به خصوص پزشکان و پرستاران و نیروهای مسلح گفت: از مقام معظم رهبری برای دستور راهگشای ایشان در همراهی نیروهای مسلح و نهادهای تحت نظر با دولت قدردانیم و تشکر می‌کنیم که ایشان با اختصاص یک میلیارد یورو از صندوق توسعه برای مقابله با کرونا موافقت کردند که این بسیار کارساز خواهد بود.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که  دو وزارت بهداشت و صنعت، معدن و تجارت برای مقابله با کرونا اقدامات زیادی انجام دادند، تصریح کرد: طرح‌های موثری از  جمله فاصله گذاری اجتماعی و به تعبیر بهتر فاصله گذاری فیزیکی اجرایی شد.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به شرایط درخواست کرد که  جلسات علنی مجلس ۱۵ روز تعطیل شوند و مجددا ۱۵ روز دیگر را تمدید کرد که خوشبختانه بیشتر این ایام مربوط به  زمان تعطیلات بود، ما از حسن نیت و نظر تخصصی آنها تشکر می‌کنیم اما مجلس خانه مردم و مرکز ثقل تصمیم گیری‌های مهم است. مجلس پیشمرگ و در کنار مردم در همه موضوعات می‌باشد لذا مجلس تعطیل بردار نیست.

تابش در پایان گفت: با توجه به این شرایط باید تمهیدی اندیشیده شود تا مجلس به کارش ادامه داده و در عین حال پروتکل‌های بهداشتی، فنی و تخصصی نیز رعایت شود تا اگر در آینده مواقع اضطراری دیگری پیش آمد مجلس کارش را ادامه دهد این موضوع با اصلاح آیین‌نامه مجلس شدنی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا