خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واعظی: دولت صیانت از صنعت هسته‌ای را وظیفه خود می‌داند

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای تاکید کرد که دولت صیانت از صنعت هسته‌ای و ارتقای روزافزون آن را وظیفه خود می‌داند و به تلاش در راستای ایفای این وظیفه ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

“روز ملی فناوری هسته‌ای گرامی باد. صنعت هسته‌ای تبلور اراده ملی و توانایی جوانان و دانشمندان این مرز و بوم و همچنین ثمره مجاهدت شهدایی است که نام‌شان تا همیشه در فهرست قهرمانان ملت ایران خواهد درخشید.

در دولت تدبیر و امید، در کنار تثبیت حق غنی‌سازی و استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای برای کشور در جریان مذاکرات برجام، روند بسیار مثبتی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای فناورانه را نیز در بُعد فنی شاهد بوده‌ایم، خاضعانه از برادر عزیز و دانشمندم دکتر صالحی و همه فعالان این صنعت راهبردی قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تلاشهای این عزیزان، روند رو به رشد و پیشرفت کشور در فناوری هسته‌ای تداوم یابد.

صنعت هسته‌ای به برکت خون شهدا و تلاشهای دانشمندان و جوانان، جزئی از هویت جمعی ایرانیان شده و جلوه‌ای از غرور، بالندگی و ایستادگی ملت ایران به شمار می‌رود، دولت صیانت از این سرمایه ملی و ارتقای روزافزون آن را وظیفه خود می‌داند و به تلاش در راستای ایفای این وظیفه ادامه خواهد داد.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا