خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا «نون خ ۲» از جدول پخش شبکه یک حذف شد؟!

تسنیم نوشت: چند روز گذشته شبکه یک سیما اعلام کرد که  فصل دوم سریال “نون‌ خ” از 20 فروردین‌ماه همزمان با شب میلاد امام زمان(عج) روی آنتن می‌رود. سریالی که فصل اول آن سال گذشته در ایام نوروز پخش شد.

قرار بود این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی امشب همزمان با شب نیمه شعبان پخش خواهد شد و تا 5 اردیبهشت هر شب حوالی ساعت 22:15 روی آنتن باشد.  لحظاتی پیش پایگاه اطلاع رسانی سیما اعلام کرد که امشب فیلم سینمایی “طنز زندانی‌ها”ساعت 22:15 بجای سریال “نون.خ” از شبکه یک پخش می‌شود.

قرار بود فیلم سینمایی “زندانی‌ها” فردا ساعت 16 به مناسبت روز نیمه شعبان روی آنتن برود که جایگزین قسمت اول فصل دوم سریال “نون.خ” شد.

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال “نون.خ” هم این خبر را تایید کرد و گفت: شرایط طوری بود که نخواستیم کیفیت فدا شود و به همین خاطر قرار است تصمیم‌گیری شود و ببینیم فردا شب می‌توان “نون.خ” را به آنتن رساند و یا پخش فصل دوم به زمان دیگری موکول خواهد شد. امیدواریم که فردا شب بتوانیم “نون.خ”2 را با بهترین کیفیت به آنتن برسانیم.

وی افزود: دلیل دیگری جز طی کردن مراحل فنی نداشته و دنبال پخش سریال با بهترین کیفیتیم. از این جهت حفظ کیفیت مانع پخش عجولانه “نون.خ” شد. زیرا قرار نبد الان روی آنتن برویم و همه تلاش‌مان را کردیم و با کیفیت کار را به آنتن برسانیم اما حفظ کیفیت مانع این اتفاق شد و در پخش دچار تأخیر شدیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم مراحل فنی سپری خواهد شد و فردا به آنتن می‌رسیم و یا پخش فصل دوم “نون.خ” به زمان دیگری موکول خواهد شد.

البته پیش از این قرار بود سریال “نون.خ”در شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود که بنا بر تصمیم جدید شبکه یک، این مجموعه در 17 قسمت و تا شب اول ماه مبارک رمضان پخش می‌شود. سریال رمضانی شبکه یک “زیرخاکی” جلیل سامان است که همزمان با ایام رمضان روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا