خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش جدی مسی به یک خبر طنز!

بنا بر اعلام شبکه TNT Sport خبرهایی که درباره «لیونل مسی»، مهاجم بارسلونا منتشر کرده و با واکنش تند او مواجه شده، همگی در بخش اخبار طنز این شبکه قرار داشته است!

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی پنج‌شنبه شب استوری را منتشر کرد که توییتی از اکانت TNT Sport بود و خبرهای این رسانه آرژانتینی را  تکذیب کرد. ساعاتی بعد مسوولان این شبکه پاسخ مهاجم بارسلونا را دادند.

ارنان کاستیو، خبرنگار این شبکه در یک ویدئو ماجرا را توضیح داد و گفت: می‌خواهم درباره خبری که در بخشی به نام “بمب” منتشر شد صحبت کنم. همه از این برنامه لذت می‌بریم و می‌خندیم و خیلی ما را سرگرم می‌کند چون همه چیز را به شوخی می‌گیریم. اگر ناراحتی به وجود آمده است عذرخواهی می کنم. آن اخبار همه شوخی بود.

خبرنگار آرژانتینی افزود: تصور می‌کنم مسی فقط کپشن را خوانده باشد و ویدئو را ندیده باشد. در ویدئو مشخص است که این اطلاعات تنها جوک بودند. امیدوارم متوجه شده باشید این بخش از برنامه طنز است.

در توییتی که رسانه آرژانتینی منتشر کرده بود نوشته شده بود مسی به اینتر می‌پیوندد و این بازیکن ۱.۶ میلیون دلار وثیقه برای آزادی رونالدینیو از زندان را پرداخت کرده است.


به نقل از آس، بحران کرونا روی اخبار هم تأثیر گذاشته است. هر روز می‌توان در شبکه‌های اجتماعی اخباری را خواند که کمی بعد تکذیب می‌شوند یا عکس‌هایی را دید که به تاریخ مورد نظر ارتباطی ندارند. در دوران فراگیری کرونا ۱.۵ میلیون اکانت مشکوک پیدا شدند که اطلاعات غلط منتشر می‌کردند. لیونل مسی در چنین شرایطی یکی از توئیت‌های یک رسانه آرژانتینی را تکذیب کرد. این رسانه نوشته بود که مسی به اینتر خواهد پیوست و همچنین مدعی شده بود که ۱.۶ میلیون یورو برای ضمانت آزادی رونالدینیو از زندان را ستاره آرژانتینی پرداخت کرده است.

مهاجم بارسلونا عادت ندارد علنی درباره شایعات پیرامونش صحبت کند. با این حال او در مقابل موجی از این اخبار غلط تصمیم گرفت واکنش نشان دهد. مسی با این کار خود علامتی به باشگاهش داد. ستاره آرژانتینی هنوز قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است و در صورت عدم توافق می‌تواند در تابستان پیش رو تیم کاتالانی را ترک کند؛ هر چند کاپیتان بارسا بارها در مصاحبه‌های مختلف از علاقه‌اش به آبی‌اناری‌ها صحبت کرده است.

مسی در آخرین مصاحبه اش با موندو دپورتیوو گفت: بارها گفته‌ام که هدفم ادامه دادن در باشگاه بارسلونا است؛ زمانی که باشگاه و هواداران خواهان ماندنم باشند. از طرف من هیچ مشکلی وجود ندارد.

با این حال هنوز  بارسا و مهاجم آرژانتینی به توافق نرسیده‌اند و ممکن است به خاطر مشکل مالی باشگاه (به دلیل کرونا) مذاکرات مطابق انتظار پیش نرود. این در حالی است که مسی از طریق اینستاگرامش دوباره به خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) یادآوری کرد که نمی‌خواهد به پیشنهادهای خارج از باشگاه کاتالانی فکر کند.

مسی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا