خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش سفر جامع مدیران عالی بانک صادرات ایران به استان قزوین

مدیرعامل بانک صادرات ایران بر اساس پروتکل جدید سفرهای جامع استانی، در جریان سفر یک روزه به استان قزوین که با حضور هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک انجام‌ می‌شود، ضمن بازدید از تمامی شعب استان، با مدیران شرکت‌های تولیدی دیدار و در پایان سفر نیز در همایشی موضوعات استانی توسط مدیران ارشد بانک جمع‌بندی می‌شود.

تراکم بالای بازديدهاي مدیرعامل و هیئت همراه در سفر استانی قزوین/تشریح راهبردهای تامین‌مالی بانک صادرات ایران در جمع فعالان اقتصادی قزوین

مدیرعامل، اعضای ه‍یئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک صادرات ایران در نشستی در جمع فعالان اقتصادی استان قزوین، دغدغه‌ها و مشکلات صنعتگران و بنگاه‌های این استان را بررسی و راه‌های توسعه همکاری، تأمین مالی و خدمت‌رسانی به بخش تولید و اشتغال را در این استان ارزیابی کردند.

در جریان دومین سفر جامع استانی مدیران ارشد بانک صادرات ایران به استان‌های کشور، محسن سیفی مدیرعامل، قربان اسکندری رئیس هیئت‌مدیره، مهدی اقبالی‌راد عضو هیئت‌مدیره، سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب، هدایت نصرالهی مدیرامور حوزه مدیریت و ارتباطات، محمد کیایی مدير امورشعب شمال کشور و علی شایان‌نیک مدیر شعب استان قزوین و سایر مدیران بانک، میزبان برخی از فعالان اقتصادی و مدیران بنگاه‌های تولیدی استان قزوین بودند.

در این دیدار که با حضور پررنگ و استقبال صاحبان مشاغل و کسب و کارهای این استان همراه بود، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شعب داخلی و خارجی بانک صادرات ایران برای تقویت همکاری و استفاده از محصولات نوین بانک تشریح شد و آمادگی بانک برای حمایت از تولید و اشتغال در این استان اعلام شد.

با عنایت به تعداد مشتریان ویژه استان و نظر مدیرعامل بانک برای مذاکره با این مشتریان جلسه نشست با فعالان اقتصادی در حال برگزاری است.

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست صمیمانه، درخواست‌ها و انتظارات فعالان اقتصادی را مورد توجه قرار داد.

در این نشست که از بخش‌های مختلف صنعت، خدمات مسافرتی، کاغذسازی و شرکت‌های دانش‌بنیان حضور دارند، مديران شرکت‌ها، حوزه فعالیت و دغدغه‌های تامین مالی خود در نظام بانکی را مطرح کردند.

استفاده از اوراق مرابحه برای تامین مالی، زنجیره تامین و انعقاد تفاهم‌نامه دو و چندجانبه از راهکارهای همکاری بانک با فعالان اقتصادی بود.

بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از شعب استان قزوین

مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه سفر جامع تیم مدیریتی بانک به استان قزوین، از شعب دهخدا، خیام و فلسطین بازدید کرد و ضمن خداقوت به همکاران، به بررسی عملکرد این شعب پرداخت.

محسن سیفی در این بازدیدها راهکارهای عملياتي افزایش منابع، مدیریت مصارف، کاهش مطالبات و برنامه‌ریزی برای افزایش بانکداری الکترونیک و خلوت‌سازی شعب را تشریح کرد.

او در جریان این بازدیدها همچنین با برخی مشتریان حاضر در شعب از نزدیک گفت‌وگو و دستورات لازم برای تسریع در خدمت به مردم و مشتریان بانک را نیز صادر کرد.

قربان اسکندری رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در بازدید از شعب استان قزوین، ضمن تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری، انجام بازاریابی مستمر را ضروری دانست.​

بازدید از شرکت تولید مواد شوینده و بهداشتی

مدیرعامل بانک صادرات ایران در ادامه سفر خود به استان قزوین با مشتری ۴۰ ساله بانک، فعال در زمینه تولید مواد بهداشتی و شوینده دیدار کرد.

محسن سیفی که به منظور پاسداشت اراده مدیران این شرکت که با وجود تمامی سختی‌ها چراغ تولید را روشن نگاه داشته‌اند، در این واحد تولیدی در محل کارخانه حضور یافته بود، ضمن خداقوت به همکاران این مجموعه آمادگی بانک را برای تامین مالی شرکت از طريق  ابزارهای متنوع  بانک اعلام کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با مدیران این شرکت، با بیان اینکه به زحمات مدیران واحد‌های تولیدی توجه کافی داریم و زحمات همه کسانی که در حوزه تولید زحمت می‌کشند را ارج می‌نهیم، افزایش همکاری این شرکت با بانک را خواستار و ارائه خدمات و تسهیلات با کیفیت و مطلوب‌تر به مشتريان و شرکت‌های تجاری را از دغدغه‌های اصلی تيم مديريتي جديد بانک اعلام کرد.

مدیرعامل این واحد تولیدی نیز با استقبال از حضور مؤثر مدیرعامل بانک صادرات ایران از نوع نگاه حمایتی مدیران بانک نسبت به تولید قدردانی کرد و گفت: بانک صادرات ایران به خوبی از شرکت ما حمایت می‌کند و همواره این بانک را همراه خود می‌دانیم.

​​بازدید از شرکت قطعه‌ساز خودرو

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان دومین سفر جامع استانی به استان‌های کشور، از شرکت قطعه‌سازی بزرگ خودرو در استان قزوین در راستای تکریم و شنیدن درخواست‌های شریک تجاری خود بازدید کرد.

بازدید از خطوط تولید و دیدار با مدیران این شرکت قطعه‌ساز که از جمله مشتریان ده‌ستاره بانک است، در ساعات اولیه سفر مدیرعامل بانک صادرات ایران به این استان صورت گرفت.

در این بازدید که در دقایق ابتدایی صبح صورت گرفت، دکتر سیفی ضمن بازدید از تمامی خطوط تولید این مجموعه با شنیدن موضوعات مطروحه در خصوص تامین مالی شرکت، راهکارهای لازم را اعلام و دستورات مقتضی در خصوص تامین مالی از طریق زنجیره تامین و اعتبار اسنادی را صادر کرد.

شرکت مذکور، تولیدکننده قطعات پلاستیکی موتور برای خودروسازان بزرگ کشور (ایران خودرو، سایپا، کرمان‌موتور، مديران خودرو و…) است که بر اساس خاطرات مدیرعامل این شرکت، کارخانه‌ای که قرار بود در سال ۹۷ با تعدیل نیرو مقدمات لازم را برای جمع‌آوری خود فراهم کند، با پیشنهاد بانک و دریافت اعتبار اسنادی علاوه بر گسترش خطوط تولید کارخانه، نیروی کار خود را از ۲۶۰ نفر در سال ۹۷ به ۸۰۰ نفر در سال‌جاری افزایش داده است و این موفقیت را مرهون خدمات بانک صادرات ایران می‌داند.

بر اساس پروتکل جدید سفرهای جامع استانی، در جریان سفر یک روزه مدیرعامل بانک صادرات ایران به استان قزوین که با حضور هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک انجام‌ می‌شود، از تمامی شعب استان بازدید و در پایان سفر در همایشی موضوعات استانی  توسط مدیران ارشد بانک جمع‌بندی خواهد شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا