خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«گروه‌های مردمی ضدعفونی عابر بانک را از برنامه‌ خود خارج کنند»

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان با بیان اینکه ضدعفونی غیرتخصصی دستگاه‌های عابر بانک باعث ایجاد خسارت‌هایی در این زمینه شده است، گفت: گروه‌های مردمی همه بخش هایی که نسبت به ضدعفونی دستگاه های عابربانک اقدام می کنند درخواست داریم تا ضدعفونی این دستگاه‌ها را از برنامه‌ خود خارج کنند.

رضا طاهری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهایی که شاهد کرونا هستیم برای مبارزه با این ویروس برخی از گروه‌های مردمی یا دیگر سازمان های مسوول اقدام به ضدعفونی دستگاه‌های عابر بانک می‌کنند.

وی افزود: با توجه به انجام غیرتخصصی ضد عفونی دستگاه های عابر بانک، شاهد خسارت‌هایی در این دستگاه‌ها هستیم.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان در خصوص خسارت های وارد شده به این دستگاه ها تصریح کرد: برای مثال از حدود ۳۰۰ دستگاه عابر بانک مربوط به بانک ملی تاکنون بیش از ۲۰ دستگاه دچار خسارت شده‌ است‌.

طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط به وجود آمده از همه بخش هایی که نسبت به ضدعفونی دستگاه های عابربانک اقدام می کنند درخواست داریم تا ضدعفونی این دستگاه‌ها را از برنامه‌ خود خارج کنند.

وی عنوان کرد: کار ضد عفونی همه دستگاه‌های عابر بانک به صورت تخصصی توسط عوامل شعب بانک های سراسر استان انجام می‌شود و جای نگرانی در این زمینه نیست‌.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا