خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه ایران بسته‌بندی و همراه دستکش توزیع می‌شود

مهدی شفیعی مدیر عامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران اعلام کرد: شماره روزشنبه بیست و سوم فروردین ماه (امروز) روزنامه ایران به صورت بسته بندی و همراه اهدا یک جفت دستکش توزیع خواهد کرد.

وی در گفت وگویی گفت: این اقدام به منظور حقط سلامت مخاطبان و خوانندگان روزنامه و با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا صورت می گیرد. شفیعی گفت :در روزهای آتی این اقدام برای سایر نشریات موسسه ایران از جمله ایران ورزشی نیز صورت می گیرد.

مدیرعامل موسسه ایران تاکید کرد : هرینه این اقدام بدون بودجه دولتی و از محل تامین اگهی ها و فروش روزنامه صورت خواهد گرفت و درصورتی که مخاطبان و مشترکان از این اقدام حمایت کنند می توانیم تا ریشه کن شدن بیماری کرونا انرا ادامه دهیم .

مهدی شفیعی همچنین از اعلام آمادگی موسسه ایران برای انتقال نجربه این اقدام ارزشمند و مهم به سایر نشریات و نیز همکاری برای انجام آن از دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا بودجه ای دراین خصوص اختصاص دهد .وی تاکید کرد : مدیران موسسه ایران و روزنامه‌نگاران نشریات ایران به دلیل مسئولیت اجتماعی خود، تلاش کردند تا با اطلاع‌رسانی و آموزش صحیح، به‌ موقع و ساده، به ارتقای سواد رسانه‌ای جهت حفظ سلامت، افزایش اعتماد، بردباری، مشارکت، همدلی و همکاری مردم برای مقابله با این بیماری کمک کنند.

مدیرعامل موسسه ایران همچنین بار دیگر از اقدامات این موسسه در ایام تعطیلات نوروزی و ایام اجرای برنامه فاصله اجتماعی و خانه نشینی مردم گزارشی ارایه و گفت : در تعطیلات نوروز بیش از ۱۰۰ صفحه روزنامه به صورت الکترونیکی منتشر کردیم. بالغ بر 3000 خبر در سایت آنلاین منتشر شد. بیش از 250 دقیقه پادکست آموزشی و سرگرمی داشتیم. بیش از 50 مورد کلیپ و ویدیو ژورنال در موضوعات مختلف در گروه چند رسانه‌ای ایران منتشر کردیم. انتشار ده‌ها مورد گزارش تصویری در آژانس عکس ایران، ویژه‌نامه‌های روزانه ایران ورزشی،اطلاع‌رسانی به زبان انگلیسی و عربی در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی ایران دیلی و الوفاق از دیگر اقادامات موسسه ایران بوده است

وی گفت : پس از پایان تعطیلات رسمی نوروز روزنامه های ایران ، ایران ورزشی ، الوفاق و ایران دیلی همچنان بصورت الکترونیکی در حداکثر صفحات خود منتشرشدند. همچنین در این ایام روزنامه الکترونیکی ایران عصر نیز منتشر و سایت ایران انلاین همچنان به اطلاع رسانی خود ادامه داد.

وی همچنین گفت: در روزهایی که اپیدمی کرونا ویروس روز به روز بیشتر شدت می‌گرفت، سلامت همکارانمان نیز مهمترین اولویت‌مان بود.قبل از هرچیز صحیح نمی‌دانستیم برای حفظ موجودیت موسسه و حفظ نظم کاری افراد زیادی از جمله همکاران تحریریه، امور فنی و تدارکات، چاپ و توزیع را که هر روز با وسایل حمل و نقل عمومی به مؤسسه رفت و آمد می‌کنند، با کمترین فاصله در یک مکان نگه داریم؛ بنابراین از نیمه‌ی اسفند مطابق سیاست دورکاری عمل کردیم و بیش از 97 درصد اعضای موسسه بصورت دورکاری وظایف خود را انجام دادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا