خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حزب‌الله عراق: انتخاب مصطفی الکاظمی اعلان جنگ است

حزب‌الله عراق انتخاب مصطفی الکاظمی برای نخست وزیری را محکوم و اعلام کرد که این امر به مثابه اعلان جنگ است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، گردان‌های حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، متاسفانه اوضاع سیاسی عراق به این سطح نزول پیدا کرده است و قابل قبول نیست گروه‌های سیاسی که نماینده اکثریت هستند در چنین مسأله حساسی تسلیم شوند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، اجماع بر سر شخصیتی مشکوک که با ویژگی‌ها و معیارها مطابقت ندارد، به مثابه کوتاهی کردن در حقوق و فداکاری‌های مردم و خیانت به تاریخ عراق است.

گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد، هرگونه تلاش گروه‌های سیاسی برای عبور از مرحله انتخاب نخست وزیر با پذیرش فشارهای دشمنان، کوتاه آمدن در مقابل گزینه‌های آنها و افتادن در دام توطئه چینان، به معنای ناتوانی پشت ناتوانی است.

گردان‌های حزب‌الله عراق همچنین اعلام کرد: ما صرف نظر از طرف‌های حامی، بخشی از توطئه نخواهیم بود. برای این گروه‌ها بهتر بود که موضع جدی و صادقانه‌ای را برای سپردن ماموریت به شخصیتی ملی اتخاذ کنند که با معیارها مطابقت داشته باشد، معیارهایی که به این ملت مظلوم خدمت کرده و آن را از این اوضاع سخت نجات دهد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، این توطئه به مثابه اعلان جنگ علیه ملت عراق است و باید ملی‌گرایان و افراد مخلص نقش خود را در مخالفت با این معامله شوم و ننگین ایفای کنند.

گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد: ما از تعقیب اشخاصی که دستشان به خون شهداء و فرماندهان جنگها، آلوده شده، دست بر نمی داریم و تا زمانی که آنها را پشت میله‌های عدالت نبینیم، خیالمان راحت نخواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا